Werkhorloge, laat die buffel maar eens zien

Klopt, is een Skyracer.

Dit is trouwens ook nog een kandidaat. Krijgt ook al 10jaar vrij frequent op z’n lazer. 5 tientjes op de markt,en niet kapot te krijgen.

4 likes


Eigenlijk is dit mijn weekend horloge, dan ben ik hier aan het klussen. Mijn werkhorloges zien er allemaal te goed uit met een kantoorbaan, dus vandaar deze keuze…

5 likes

Was ook aan het zoeken voor een horloge om mee te werken, zodoende op het forum gestuit en deze SKX over kunnen nemen, en meteen het horloge-virus opgelopen en inmiddels 18 horloges verder :sweat_smile:

Maar de SKX is er nog altijd bij :+1:t2:

9 likes

deze heeft mij de laatste vijftien / twintig jaar voor m’n pensioen de tijd aangeduid :ok_hand:

hij heeft als beloning een nieuw glaasje + een onderhoud gekregen en gaat samen met mij op pensioen :smiley:

6 likes

40 jaar ècht gebruikt

27 likes

Een goeie tijd verder samen gewenst :sunglasses:

1 like

Mijn buffel is er vandoor :flushed:
Na een ochtend werken in de regen was ie m ineens gesmeerd. :joy: :joy:
Hangt vermoedelijk ergens in de struiken.
Kon m nergens meer vinden.
Zo jammer dit. Eerst een halve dag in dat k…weer en dan de mako pleitte.

3 likes

Maakte vandaag nog een foto van mijn werkhorloge omdat ik hem zo gaaf vind. Dan moet ik hem hier ook ff delen he?!

De GW-5000 :blush:

9 likes

Jammer. Maar nu mag je weer wat nieuws uitzoeken!

2 likes

Heerlijk horloge, wel jammer van die bullbars heeft ie helemaal niet nodig :wink:

1 like

Vind dat wel een leuke toevoeging. Nu kan hij nog meer klappen opvangen :rofl:

3 likes

1 like

Haha ook weer zo :sunglasses:

Ik ben allergisch voor handenarbeid, dus alleen kantoorwerk voor mij :wink:

Alle gekheid op een stokje, als ik wel wat met de handen moet doen, gaat de Citizen Monoblock om. Ding is gebouwd als een tank.

  • Solar Quartz.
  • Op NATO
  • Gehard staal
  • Gemaakt uit 1 stuk staal
  • 200 meter waterdicht

m.a.w. onverwoestbaar.

4 likes

Een hele tijd niet meer gedragen maar nu we op het werf liggen en het veel mechanisch werk is terug om de pols.

2 likes

Daarom gebruik ik een NATO (variant) op mijn horloge.
Wel balen!

1 like

2 likes

Ziet er nog als nieuw uit. :sunglasses:

1 like

Zonde! De mako was mooi gebruikt. Jammer van die buigende springbars in de orients. Heb je al een nieuw horloge op het oog?

1 like