Mijn werk leidt zelden tot schade aan horloges, maar het is niet geheel uitgesloten. Dus dan maar wat goedkoop spul om de pols.
Ja is erg jammer.
Heb nog wel de victorinox.
Dat zou een prima beater zijn maar vind het nog steeds zonde van zo n mooi horloge.
Dus nee ik weet het nog niet
Je kan beter iets robuust aan hebben dan blijven ze om de pols.
Ook weer zo.
Herkenbaar, ook ooit eens gekocht om mee te gaan werken maar vond hem te mooi.
Heb hem nu aan mij zoon (16) cadeau gedaan met doel WERKEN met dat ding.
Hij draagt hem op school tijdens zijn opleiding motor technicus en 1 dag in de week gaat hij met mij mee werken met jawel dat ding om de pols.
ik kan je vertellen, naarmate er leven in dat horloge komt wordt hij steeds mooier.
Hier de Inox om zijn pols tijdens de eerste dag werken.
Als hij thuis aan het sleutelen gaat doet hij hem ook om, ik vind het machtig mooi!!!
Al mijn horloges (8 in kissie + G-shock) zijn werkhorloges (al draag ik ze niet allemaal even regelmatig). Da’s het voordeel van een kantoorbaan.
Mooi man
Voor mij is dit de perfecte beater; niet te groot, licht in gewicht, saffier (die tekst had voor mij niet op de wijzerplaat gehoeven) en 100 meter waterbestendig. Aangedreven door een Quartz uurwerkje dus hij kan ook nog tegen een stootje
Zo, die heeft een ruig half jaartje achter de rug.
Alsof je ermee van een verreiker bent gedonderd.
Ow, wacht effe…
Ps. hopelijk gaat het herstel voorspoedig.
Klushorloge hier (oude foto);
Werk in de psychiatrie en draag op werk bijna alles (geen vintage). Als het onrustig wordt in de kliniek, doe ik m’n horloge af en leg ik hem even op kantoor totdat de rust wedergekeerd is.
Deze leeft momenteel met mij mee door de verhuizing. Heeft al een close encounter met wat chemicaliën overleeft, dus hij heeft bij mij z’n sporen al wel verdient