Onlangs een horloge verkocht aan @Wes181. Deal liep wat vertraging op omdat storm Eunice Wesleys dak en zonnepanelen meenam. Wesley hield me steeds keurig op de hoogte en kwam zijn afspraken netjes na. Leuke overdracht bij mij thuis. Aanrader.
Een leuke ruil deal met @Wes181. Alles heel soepel verlopen en volgens afspraak. Horloge in top staat en bom proof verpakt. Er moest wat geld bij bij de deal en dat stond na de afspraak meteen op mijn rekening.
Wesley heeft mijn Orient overgenomen. Mijn snelste deal ooit. Geen gezeur, heldere communicatie en de vraagprijs werd direct overgemaakt. Kortom, aanrader.
Bedankt Wesley
Vanmorgen een horloge overgenomen van Wesley, heel prettig thuis ontvangen met een bak koffie. Hele tijd gezellig zitten kletsen over de hobby en allerlei andere dingen.
Communicatie is vlot, eerlijk en helder. Afspraak gemaakt en deze prettig nagekomen.
Kortom, aanrader! Thanks Wesley voor de leuke deal, tot een volgende
@Wes181 heeft een horloge van mij overgenomen. Niets op aan te merken het verliep allemaal vlotjes.
Dikke aanrader
Veel plezier ermee!
Vandaag heb ik een horloge overgenomen van @Wes181
Het horloge is zoals omschreven, niets op aan te merken.
De communicatie verliep soepel, waarna vlot gehandeld kon worden.
Wesley is, in goed gezelschap, met het horloge bij mij langsgekomen, zodat ik het eerst kon bekijken en passen. Hierna was de deal snel rond.
Kortom, een zeer positieve ervaring!
Horloge verkocht aan @Wes181 . Top ervaring, door zijn flexibele instelling was de afspraak zo gemaakt en het geld stond in no-time op mijn rekening. Daarnaast een aardige kerel! Aanrader!
Horloge gekocht van @Wes181. Super snelle communicatie en kon dezelfde middag nog langs. Horloge was zoals verwacht en de deal was snel beklonken. Wes is zeker een aanrader, topvent!
Onlangs een horloge verkocht aan @Wes181
De deal was vlot beklonken, de fondsen werden zeer snel overgeschreven en het horloge werd verzonden richting het westen des lands…
Zeer vriendelijke en prettige deal
Absoluut voor herhaling vatbaar!