Wesbers & Albley, Eindhoven

Heeft er hier iemand ervaring met deze (web)winkel?
Bieden aan via Chrono24 (5 sterren op basis van 4 reviews) en Instagram. Website under construction.
Gevestigd in Eindhoven (Lichttoren), maar zo te zien (GoogleMaps) geen fysieke winkel.
Aangezien deze zaak behoorlijk nieuw is (2019) wellicht nog onbekend maar misschien dat iemand bekend is met ze?

Ik kom ook uit Eindhoven en nog nooit van gehoord.
Hebben ze speciale aanbiedingen?

Ik zag ze ook voorbij komen met wat horloges op chrono met nette prijzen.
Lijkt me niets mis mee, inderdaad pas gestart bedrijf.
Trusted check out of ophalen mogelijk. Ik woon er niet ver vandaan dus wie weet in de toekomst.

Dank voor de tip zeker een bezoekje waardig :+1:

Ik ken ze niet. Zitten bij me om de hoek. Zal er is een kijkje nemen.

Ze vielen me op (Chrono24) door een scherp geprijsde Omega FOIS.

Ah, die had ik even gemist. Plusje erbij voor W&A

1 like

Lichttoren 32 betreft Igluu… flexplekken workspace á 3750 m2

Ze hebben met name nieuwe omega en rado zie ik. Mocht je een beter gevoel hebben bij een gevestigde naam dan is deze nieuwe fois voor dezelfde prijs beschikbaar in dezelfde stad :joy:

Niets ten nadele van wesbers&Albey trouwens want heb er geen ervaring. Aanbod en prijzen zien er op het eerste gezicht prima uit.

1 like

Toffe locatie! Grenst aan het winkelgedeelte van het centrum met 3 parkeergarage’s om de hoek.

Eurotje goedkoper dan bij mij

1 like

Hoeveel parkeerplaatsen wil je hebben voor de deur?
Haha

3 likes

De ervaring doet ook wat he. Vrouwtje mee, ff winkelen , horloge oppikken, hapje eten en vervolgens een fotootje met je nieuwe aanwinst in de bearnaise saus :joy: @ThaPapper

5 likes

Klinkt als een geschikte kandidaat om binnenkort eens te gaan shoppen. :joy::+1:

2 likes

Zijn er al ervaringen met dit bedrijf? Heeft er iemand wellicht iets gekocht?