Wesselink en Vreeker te Alkmaar

Wesselink en Vreeker te alkmaar,toppie!!!
Mijn citizen duiker autmaat liepredelijk voor,ik dus naar hun winkeltje.
Geef maar even hier dan kijk ik er even naar.
Binnen 5 minuten stond ik zeer tevreden buiten met een afgeregeld klokje en nieuwerubbrrband.
Alleen de band moest ik betalen.
Dat is nog eens service!

4 likes

Kom er ook geregeld
niet echt in de buurt voor me maar goede service is me de rit waard.! Vakmensen en zeer goede service

2 likes

Tsja, ik ben er laatst geweest om een bracelet van een GS op te laten kalefateren. Dat bleek niet mogelijk want “er zat een coating op” Het ging om een SBGP005 . Daar kan ik op internet niets van terugvinden. Ik heb meer het idee dat ze er gewoon geen zin in hadden. Beetje teleurstellend wel.

Wesselink en Vreeker, inderdaad vakmensen en super goede service.
Wat een geluksdag om hier even langs te rijden.
Net voor we op vakantie gingen had ik nml. een horloge met “werk aan” gekocht.
We hadden een vakantiehuis in Schoorl, en ja dan ligt Alkmaar om de hoek.
Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan, en het horloge werd gelijk even geopend , want misschien is het maar een kleinigheid?
De chronograaf functie deed het niet, de wijzers terug halen in nul stelling ook niet, en het horloge liep 60 seconden plus per dag.
En ja er was iets verschoven, dat was zo gefixt, chronograaf doet het nu weer, en vervolgens werd het horloge nog even afgeregeld, en loopt nu 6 seconden per dag in de plus. Wat nu nog moet gebeuren is een nieuwe drukker plaatsen en de functie nul resetten. Als de wachttijd niet 4 maanden was geweest had ik het horloge waarschijnlijk meteen daar gelaten, maar wil het niet graag zo lang kwijt, ik heb het net :wink:
Na nog wat over horloges te hebben gepraat, verliet ik blij als een klein kind de winkel, en kon mijn vakantie vervolgen.

7 likes

Ik had een kras op mijn Omega Speedmaster; dusdanig dat het mij irriteerde om bij Wesselink en Vreeker langs te gaan om hem te laten polijsten.

Nadat de beste man het horloge even bekeek, liep hij even naar achter een deed zijn kunstje. Toen hij terug kwam was het krasje weg. Klaar terwijl u wacht! Dit had ik niet zien aankomen, dus dolgelukkig weer naar huis, mét de Speedmaster.

Toplui!

4 likes

Kan de positieve berichten alleen maar bevestigen. Met mijn net gekochte Speedmaster langs geweest voor echtheidscheck. Na bevestiging dat hij prima is vroeg ik: wat mag ik u betalen? Antwoord: niks


Twee maanden later terug gegaan omdat de stopwatchfunctie soms haperde. Bereidde me voor op eventueel serieuze kosten. ‘s Middags belletje. Het was een afstelfout tijdens de service die door vorige eigenaar in Frankrijk is gedaan. Kosten? ,Nee, service meneer.”

Topbedrijf!

5 likes

Hallo allemaal,

Ook op mij hebben ze daar een hele goede indruk gemaakt. Ben er vorig jaar geweest met mijn oude Zenith. Ze hebben hem gereviseerd en ze hebben de veer vervangen. Ze waren transparant over de kosten en hoe lang het zou duren. Bovendien waren ze erg vriendelijk en hielpen ze me goed verder toen ik wat vragen had over een oud zakhorloge van mijn moeder. Op basis van deze ervaring zou ik ze zeker aanbevelen!

3 likes

Topzaak.
Ook klaar terwijl je wacht gratis en voor niets superservice meegemaakt aldaar!
Absolute aanrader.

2 likes

:+1:

:+1:

Heb bij deze horlogemaker 2 vintage horloges laten restaureren in 2022 tot volle tevredenheid. Vooraf een duidelijke prijsopgave. Beide horloges lopen weer als een zonnetje.

Tissot uit 1972 voor en na:

Atlantic uit eind jaren 70/begin 80 voor en na:

2 likes