Wesselink en Vreeker topjob Certina

Klokje van mijn vader naar W.en V. gebracht voor een grote beurt.
De vol gouden Certina was nog wel mooi maar hij kwam als nieuw terug, mooi gepolijst en al.
Hij is nu in bijna NOS staat.
Eerste uurwerkbeurtje in 40 jaar voor deze Certina.
Hij tikt er weer vrolijk op los.
Hulde aan W.en V.

groetjes Lenno

Mijn beste,

Het resultaat is prachtig geworden, Proficiat!!
Deze Certina verdiende het ook om een tweede kans te krijgen. Zeker gelet op de fraaie wijzerplaat.
Op naar de volgende veertig jaar!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Helemaal mee eens, prachtig klokje is het geworden, proficiat!

Die mannen weten waar ze mee bezig zijn, topadres. Certina ziet er weer keurig uit!

Erg mooi! Heb je wellicht ook wat foto’s van voor de “beurt”?

Hartelijke groet,

Warroo

Rag fijn werk (tu)

Erg mooi.

Een vriend van me heeft volgens mij dezelfde. In een conditie die een stuk slechter is. Het horloge was van zijn opa, en heeft voor zover hij wist nog nooit een beurt gehad. Erg smerig bandje er aan, smerigheid op de achterzijde tussen bandje (NATO) en kast, etc. Maar ja, ‘hij loopt nog’. Weliswaar vaak met meer dan 5 minuten verschil op een dag, maar dat maakt niet uit… Doodzonde.

Ik word dan toch een stuk bijer van zo’n mooi, vers onderhouden exemplaar :slight_smile:

Gefeliciteerd!

Ziet er goed uit!

Gr. Glenn

Prachtig zeker omdat het een erfstuk van je vader is.(tu)

W&V is top, ik ben blij dat ze bij wijze van spreken bij mij “om de hoek” zitten.
Deze Certina is ook weer prachtig geworden.

Dank allen, het is ook een leuk winkeltje tussen aanhalingstekens dan want het is meer een uurwerkherstellerswerkplaats (wordfeud). Je kan dus alles zien wat ze doen en dat maakt het leuk. Ook apart is dat ze in een winkelcentrum zitten.

prettige jaarwisseling gewenst

Lenno

Dus geen foto van voor de beurt??

Nee, helaas geen foto van voor de beurt, maar het was geen wrak hoor, de wijzerplaat was al gaaf, alleen de kast en het glaasje hadden wat krasjes en die zijn mooi weg gepolijst en hij liep niet mooi regelmatig meer na 40jaar zonder beurt.
Daarna heb ik ook nog een Angular momentum quartz weggebracht (met draaiende wijzerplaat) die na een val niet meer uitgelijnd stond en dat is gratis hersteld.
Voor mensen in Noord-Holland is W.en V. de place to be.
Hier nog een plaatje van de Angular.

groetjes Lenno