Ben momenteel op vakantie in Sri Lanka. Leuk om hier naar vooral oude mechanische horloges te zoeken. Soms vind je een pareltje. Zoals dit oude BERG klokje. Mijn vrouw is er weg van en draagt het elke dag. Schijnt een Osco uurwerk te hebben. weer wat geleerd. M’n defecte Lincoln hebben ze hier voor 250 roepies is 1.50 euro weer perfect lopend gemaakt. Geschatte kosten in Nederland 125 euro. Repareren kunnen ze hier goed. Iemand drukte mij een “Lowan” horloge in handen. Automaat. Van de West end Watch Company. Op Wikipedia wat gelezen hierover. Zwitsers horloge voor de aziatische markt. Polsband was te klein. Dat wil wel vaker hier. Maar er bljken dus meer europese merken die hier de markt hebben veroverd. Castell premier? Heb ik ook gezien. In een oude bak. En veel Japanse horloges met Japanse datumaanwijzing. Maar ik kan niet alles asiel verlenen helaas. Groet van Douwe.
Die west end zijn kwalitatief zeker goede uurwerken. Heb er zelf ook 1 en die loopt uiterst nauwkeurig. Zit een eta in. Veel nauwkeuriger dan bvb de Oris Aquis die ik heb gehad.
2 likes
Mooi!
Wow, als ik zoiets aan mijn vrouw laat zien dan loopt ze toch echt gillend weg
1 like
Ha ha…smaken verschillen kennelijk. Mijn vrouw heeft een hele speciale smaak!
1 like
Mooi horloge!
1 like