Bandjes verkocht aan @Westate, snelle deal, aanrader
Broeder van een andere moeder 🥰
Vandaag een Datejust opgehaald bij @Westate , alles netjes verzorgd en zoals afgesproken. Vriendelijk en betrouwbaar zeker tot een volgende keer Jeroen
Tja, ehm hoe zou ik mijn ervaring met @Westate eens omschrijven
Nou! Erg goed zeg! Gewoon echt top snel met antwoorden(want ik had nogal wat vragen) duidelijk, kennis van zaken, snelle verzending, horloge zoals omschreven. Helemaal goed dus!
Bedankt voor de prettige deal en kennismaking!
Ps: Die vlaai prop ik nog wel in een envelop en dan komt ie met de post wel naar je toe…
Datejust gekocht van @Westate!! Snelle en duidelijke communicatie. Horloge zoals beschreven, kortom een aanrader!!!
Nogmaals dank!!
Gisteren een horloge overgenomen van @Westate, niet voor het eerst trouwens. Dat verliep wederom naar alle tevredenheid.
Aanrader!
Ik was op zoek naar een Datejust. Via via bij @Westate uitgekomen. Even een paar keer contact en een hele mooie overgenomen. Ik wilde het horloge eigenlijk gaan halen, veel leuker persoonlijke overdracht! Maar een datum vinden bleek lastig, vooral door mijn agenda. Komt hij hem gewoon brengen zeg vanuit België! Wat een held! Horloge in werkelijk prachtige staat. Dank! 100% te vertrouwen die Westate.
Vandaag een Rolex Day Date overgenomen van @Westate voor mijn vrouw.
Topservice gewoon thuis afgeleverd door Jeroen , samen van een ontbijt genoten en een bakje gedaan en natuurlijk over horloges gesproken.
Jeroen is een topper en zeker aan te bevelen
Tot de volgende keer Jeroen.
Ook bij mij was Jeroen aanwezig vandaag!
Om 07:30 s’ochtends
Top gozer , top service , en vooral ook een topper van een DJ ontvangen.
Tot de volgende ronde Jeroen!
En deal numero 2 met Jeroen vandaag ook weer vlekkeloos verlopen. Goede reëele inruilprijs ontvangen voor mijn horloge en leuke gesprekken over de hobby gehad weer.
Nogmaals dank @Westate , dat wordt genieten deze zomer!
Zeer aangename deal gedaan met @Westate
Zeer goede en duidelijke communicatie, super snelle afhandeling.
Absolute aanrader.
Nogmaals dank Jeroen👍
Hier ook een hele goede ervaring met Jeroen. Een echte topper.
Jeroen kwam zelfs naar NL gereden om de horloges te brengen.
Tot de volgende @Westate
Mijn tweede deal met Jeroen. Wat een topper .
Heb een splinternieuwe 126610LV kunnen kopen bij Jeroen @Westate. Top service ook, gewoon thuis gebracht.
Thanks man en tot een volgende keer.
Aanrader dus!
Wederom een super aangename en vlotte deal gedaan met @Westate
Kopen of verkopen, altijd een mooie deal en zeer snel geregeld met Jeroen!
Bedankt Jeroen en tot de volgende!
Bovenstaande review alleen maar te bevestigen na een nieuwe deal gedaan te hebben met @Westate
Wederom bedankt voor de aangename deal