Naar aanleiding van een eerder topic omtrent de beste Nato, heb ik er uiteindelijk een aantal besteld, oa bij Mickey500 (Phoenix), TimeFactors en WestCoasTime (Maratec).
Alle bestellingen en leveringen verliepen perfect … behalve bij WestCoasTime.
Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik mailtje met de mededeling dat mjjn adres gelinkt aan mijn PayPal niet OK zou zijn. Bizar … want na 10 jaar gebruik nog nooit een dergelijke opmerking gehad.
Uiteindelijk na 3 mails van mijnentwege toch kort antwoord dat alles ok was.
Doch sindsdien kreeg ik heel korte en kryptische antwoorden op mijn vragen omtrent het feit of de zending al verstuurd werd, wanneer ik ze ongeveer mag verwachten en of ik de tracking code kan krijgen etc etc etc…
Alle andere bestellingen zijn ondertussen al binnen - sommige na 3 dagen na bestelling vanuit de VS … maar van WestCoasTime wacht ik na 10 dagen nog steeds op bevestiging van verzending en de tracking.
Iemand hier op HF al zaken gedaan met deze verkoper ?
Ervaringen ???
Nog steeds aan het wachten op mijn straps 
Niemand hier op HF ervaring met deze verkoper ???
Goed … (lange zucht) … uiteindelijk zijn mijn straps van WestCoasTime binnen … na héél lang wachten en uiterst moeizame en soms ronduit kryptische communicatie 
Blijkt nu dat er 3 straps (van de 8) bijzitten die ik uberhaupt niet bested had.
Na de verkoper hiermee geconfronteerd te hebben krijg ik weerom een kryptische reactie die ik uiteindelijk kan ontcijferen tot : de betrokken 3 staps waren niet op stock, dan maar ‘alternatieven’ geleverd.
Probleem is dat ik geen alternatieven wil (ik wil gewoon wat ik bestelde) en daarenboven zijn deze alternatieven totaal niet hetzelfde als de bestelde straps. Bijvoorbeeld : ipv een 20mm groene Nato van Maratec kreeg ik een 18mm camo merkloze nato … 
Het enige positieve in dit hele verhaal is dat ik na wat meer kordaat taalgebruik toch een refund gekregen heb voor deze 3 straps …
Voor mij is dit echter een éénmalige ervaring/bestelling - mensen jullie zijn gewaarschuwd !