What a mesh (veel plaatjes)

Dankzij onze gewaardeerde medeforummer Dreski, ben ik terecht gekomen bij een verkoper van voordelige mesh banden. Deze wilde ik al een tijd proberen en heb er maar twee besteld. Door het Chinese Nieuw Jaar duurde het wat langer dan ik wilde, maar ze zijn laatst binnengekomen en ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben.

De eerste is een wat dikkere 20mm die ik op mijn oude SeaGull ‘Sub’ wilde plaatsten. Dit omdat de verkoper er een fake omega band aangesleuteld heeft, en die wil ik er niet ophebben >X En ik heb de looks van de ouder duikers, zoals de ocean heritage, op mesh altijd prachtig gevonden.
Zo ziet de ZeeMeeuw er nu uit:

De tweede band is een fijnere en smallere, voor een andere vintage SeaGull waar ik de juiste band nog niet bij kon vinden vanwege de bijzondere groene plaat:

Ik ben er erg blij mee.

Groeten,

Martin

mooie combi’s (tu)

Goed plaatjes werk Martin (tu) Mesh banden vind ik super mooi en ze dragen ook nog eens comfortabel.

nice hoor. Die groene plaat is ook erg mooi. Ik weet wel een band die er op past maar hij is wel gewaagd. Wat dacht je van een groene zalmlederen band?
http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p9461h346s348-Watch-band-Salmon-18.html

dreski Schreef:

nice hoor. Die groene plaat is ook erg mooi. Ik
weet wel een band die er op past maar hij is wel
gewaagd. Wat dacht je van een groene zalmlederen
band?
http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p9461h
346s348-Watch-band-Salmon-18.html

Die zou inderdaad goed kunnen. Weet alleen niet of ik deze combo ‘aandurf’…
Ik zal er eens diep over moeten nadenken, maar bedankt voor de tip (tu)

Groeten,

Martin

Proficiat! Ik moest eerst niks hebben van mesh. Van die dunne platte metalen bandjes die er zo breekbaar uitzien… tot ik die op de Ploprof zag. Toen pas wist ik dat er ook dikkere versies bestaan, en die vind ik wel erg stoer. Persoonlijk moet ik nog erg wennen aan de look, en weet ik daarom ook nog niet wat ik er mooi bij zou vinden staan. Misschien op m’n Seiko Monster?

In ieder geval, fijn dat jij wel je draai hebt gevonden. P.S. Zou ik mogen vragen waar je em vandaan hebt. Via PB mag ook. Ik ben alleen niet altijd even regelmatig op 't forum. Reactie kan wat langer duren soms.

Hallo Martin,

Ik heb op intern gezocht naar ook zo’n horlogeband, waar zijn deze te koop?

Gr Ben

MartinB Schreef:

dreski Schreef:

nice hoor. Die groene plaat is ook erg mooi. Ik
weet wel een band die er op past maar hij is
wel
gewaagd. Wat dacht je van een groene
zalmlederen
band?

http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p9461h

346s348-Watch-band-Salmon-18.html

Die zou inderdaad goed kunnen. Weet alleen niet of
ik deze combo ‘aandurf’…
Ik zal er eens diep over moeten nadenken, maar
bedankt voor de tip (tu)

Groeten,

Martin

Squall Schreef:

Hallo Martin,

Ik heb op intern gezocht naar ook zo’n
horlogeband, waar zijn deze te koop?

Gr Ben

Hoi Ben,

Met dank aan Dreski, zoek verkoper “goodcheapman” op EBay. Voor minder dan een tientje heb je ze thuis.

Groeten,

Martin

Hoi Marnix,

Je moet echt eens zo’n dikke op een duiker proberen. (tu)
Ik heb hierboven de Ebay verkoper genoemd, maar zal je ook even een PB sturen. Scheelt weer topics doorzoeken :slight_smile:

Groeten,

Martin

Dankje,

Gr Ben

MartinB Schreef:

Squall Schreef:

Hallo Martin,

Ik heb op intern gezocht naar ook zo’n
horlogeband, waar zijn deze te koop?

Gr Ben

Hoi Ben,

Met dank aan Dreski, zoek verkoper "goodcheapman"
op EBay. Voor minder dan een tientje heb je ze
thuis.

Groeten,

Martin

Cool (tu)

Zeker bij die groene plaat een mooie combo.

Bedankt voor het delen.

Gr. Roel

Schitterend, echt schitterend die Seagul zo!!

Harstikke bedankt voor 't delen!

Ik wilde nog een keer een topic starten wanneer ik zover ben over een vergelijking van de mesh-aanbieders. Onlangs 8 parnis/MM binnen, waarmee ik mee aan het sleutelen ben en aan 't sparen voor een Planet Ocean. Moet nog steeds een keer de 42 en 45.5 versie vergelijken. Jammer dat er geen dealers om 01:30 open zijn… :stuck_out_tongue: overdag en avond helaas werk… :frowning:

Maar even terug over dit bandje. Ik weet niet hoe het normaal met mesh banden zit, maar is deze heel stug? Ik bedoel, als ie gesloten op je horloge zit, en je legt je horloge met 't glas op tafel, blijft de band dan in een circel rechtop staan? Heb namelijk meegemaakt met andere stugge banden dat ze hierdoor niet mooi om m’n pols vallen.

Hoi Marnix,

Ze zijn redelijk soepel, bij vallen ze prima. Misschien geeft dit een beeld?

Groeten,

Martin

Bedankt voor de positieve reacties allemaal (tu)

Groeten,

Martin

Ziet er inderdaad mooi uit die combi (tu)

Welke dikte is deze mesh?

Marco-T Schreef:

Ziet er inderdaad mooi uit die combi (tu)

Welke dikte is deze mesh?

Dank je. De specs zijn:

[quote=18mm op vintage]
All stainless steel Round 1.0mm wire mesh
With S.S Spring Bar (Free of charge)
Stainless steel Buckle with interlock
All Polishing(Buckle is brush Satin)
long side :11.0cm
short side:7.5cm(not include buckle)
Total Length of bracelet (After Clasp ) :138 mm to 178 mm
Weight : 47.4 grams
thickness:2.6mm[/quote]

Groeten,

Martin

Bedankt voor de shots. Idd redelijk soepel.

Dat is zeker niet mis (tu)