What a mesh!

Zo af en toe zag ik er weleens een voorbij schuiven hier: een meshband.
Maar ben er nooit aan begonnen totdat … ik een duiker overnam van een formumlid.
En daar zat een meshband aan (aan die duiker dus).
En ik moet zeggen: een goeie meshband draagt heel prettig.

Bij mijn Omega-hummer vond ik maar geen plezierige band, daar zit nu een mesh op en ik vind het niet ondaardig.
En op mijn Accutron-hummer zat, toen ik hem kreeg, een fixoflex epilateur. Nu een fijnmazige mesh. Hij voelt zich er prettig bij, ik trouwens ook.

En omdat we altijd plaatjes willen hier:

Mooi die 6309! :slight_smile:

Helemaal met je eens: mesh is geweldig. Een tijdje geleden mijn eerste horloge met mesh binnengekregen (de Berios die ik hier al eens toonde). Het is zeker niet mijn laatste mesh!

Menno

Mesh is the besht! (tu)

Henrik Schreef:

Mesh is the besht! (tu)

B)-:~

Het gaat mij na een paar dagen wel vervelen. De band is zo mooi dat hij afleidt…

Herkenbaar? Of is het alleen mijn manco?

gr. Roel

Een mooie mesh is niet lelijk! Op bepaalde horloges staat het erg goed(tu)

Ik vind de mesh aan bv mijn Squale met dieptemeter juist toevoegen aan de algehele schoonheid. Dus het is de combinatie die 't 'm doet. Voor mij…

't Is dat ik te veel in de wolken ben met mijn Marinemaster om hebberig te worden op dit moment, maar wat vind ik die Squale moooooooi! En, om on-topic te blijven: de mesh staat er fantastisch bij. Zeker bij wijzerplaten die veel kleur hebben, is een mesh een goed idee. Zodra je met een (gekleurde) band aan komt zetten, neemt dat de aandacht van de wijzerplaat weg. (Bovenstaande allemaal imho, natuurlijk!)

Menno

Waar koop je zo’n Mesh-bandje? Staan fraai bij je niet minder fraaie horloges, overigens.

Frank

Hier bijvoorbeeld: http://www.watch-band-center.com/watchstrap-h829-Mesh-Watch-Bands.html

Menno

Menno bedankt.

Frank

Ik ben een mesh-fan, vind het super.

Vooral op Henrik z’n Squale!!!