What does your WATCH say about You?

Kwam deze tegen…kan hem wel waarderen.

Gr. Men

4 likes

Haha mooi hoor! En ze zitten er niet ver naast :wink:. Omega staat er niet tussen. Snap ik wel, want dat is natuurlijk een beetje de Volkswagen Golf/Passat onder de horlogemerken. Dat heeft werkelijk iedereen. Daar kun je geen persoonlijkheidsprofiel meer van knutselen natuurlijk.

3 likes

12 likes

7 likes

:joy: Die is wel heel scherp :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Grappig, je hoeft niet eens de tekst te lezen. De plaatjes zeggen al genoeg. Omega is inderdaad een beetje een allemansvriend nu maar een jaar of tien geleden was de Speedmaster nog niet in maar meer het horloge voor het type “natuurkunde leraar” (komt volgens mij van Archie is z’n goede tijd). En die staat er nog niet tussen, dus bij deze

Kan me er niet helemaal in vinden maar grappig is het wel :smile:

Ik mis de Citizen en Seiko:

1 like

[quote=“Marxje, post:8, topic:98308”]
Seiko
[/quote]

5 likes

Shit, ik zit hier in de huiskamer en schiet hardop in de lach terwijl mijn vrouw een voor haar serieus onderwerp aan het bespreken is.

Lekker, wordt weer op de bank vannacht :wink:

6 likes

Same here…maar dan zonder vrouw.

:joy::joy:

2 likes

Jij schoot een jaar lang tijdens haar serieuze betoog in de lach dus ik snap het wel.

3 likes

eea geldt dus niet voor verzamelaars want die hebben meerdere horloges
hooguit dat verzamelaars dan een meervoudige persoonlijkheid hebben

1 like

En dat zonder bier!

:innocent:

1 like

Oh, deze heb ik zeker een jaar geleden of nog langer ook al eens gepost. :smiley:

kwam net deze tegen op wus:

4 likes

Kijk eens bij “Wears also” onderaan… :sunglasses:

Grappig maar natuurlijk weer gigantische onzin om merken en mensen in hokjes te stoppen. Zo zit het leven niet in elkaar al zijn er zovelen die het graag doen :slight_smile:

1 like

Natuurlijk, iedereen is uniek, maar elk individu deelt in verschillende mate een hoeveelheid eigenschappen met al dan niet overlappende groepen. Inuit eten meer zeehondenvlees dan Masai.

De horloge-hokjes zijn absoluut generalisaties, maar het is ook geen gigantische onzin. En in deze vooral ook amusant.