De laatste paar maanden is het deze
Maar 1 horloge is mij net te weinig, twee is voldoende voor mij.
De laatste paar maanden is het deze
Echt een hele fraaie 3-piece. Maar dat was volgens mij niet de vraag Wat als je moet kiezen?
Gekke is dat ik wellicht een andere keuze zou maken als er echt maar 1 zou blijven.
Wellicht dan eerder mijn Ranger of mijn GS GMT Quartz. Niet perse de mooiste of zo, maar met 1 horloge zou de meest functionele worden, de quartz denk ik, alhoewel ik dan de automaat dagelijks draag .
Ik moet er eigenlijk niet aan denken. Ik denk dat ik zou kunnen afpelen tot 5 a 6, zeg 7 horloges dan wordt het echt lastig/onrustig in mijn hoofd.
Van de eerder aangeven horloges zou ik voor nu de Pelagos 39 kiezen, titanium is top. Alhoewel de Explorer is ook een kanjer……
Ik had hier nooit over moeten gaan nadenken….
Excuses
Heerlijke reactie En zo herkenbaar
Waarom?
Dat gaat jou echt niet lukken
Fraaie combinatie btw
Haha! Klopt!
…
Ga je inruilen voor een IWC binnenkort?
ik denk dat ik dan voor deze ga als dagelijkse. Is super comfortabel, in mijn ogen redelijk onder de radar en niet te groot met zijn 40mm.
Die strap staat de Tudor goed!
Heb deze horloges beide niet in bezit. Heb mijn Explorer 2 wel tekoop staan op dit moment. Ben een beetje zoekende naar wat een mooie start zou zijn voor een nieuwe 2 piece. IWC staat zeker hoog op het lijstje!
Thanks
Ik vind dat een draak van een horloge, maar ik merk dat er veel liefhebbers zijn. Aan de bouwkwaliteit zal het niet liggen in ieder geval.
Die alpina van je thumbnail is dan veel meer m’n ding.
Dank! Is ook een heel mooi, charmant en verfijnd horloge, maar bij uitstek niet geschikt als "One piece collection".
Two is the magic number
Die is wel gaaf ja. De rubber band houdt m mooi in evenwicht:yellow_circle: