Whats next. De donder, de leeuw of?

Zo.

De nieuwe NA nog geen 24 uur geleden afgetikt kruipt t bloed weer waar t niet gaan kan. just one more. De echt aller aller laatste. Who am I kidding right?? :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Ben ik erg of gewoon ongeneeslijk besmet dat ik binnen 24 uur naar de na weer aan t kijken ben?

Huidige collectie

  • Grand Seriko - Hi beat
  • Rolex - Explorer
  • Zenith - El Primero (38 mm)
  • Meistersinger - Salthora
  • Nomos - Orion 35mm
  • Twee zomers duikers (Eterna Kontiki en Citizen NY0040, beide blauwe wijzerplaat)
  • Mondaine Quartz

Toekomst plan is 2-3 eruit en dan nog een erbij want anders word de kist echt te vol.

Waar zit ik naar te kijken

Heeeeul eigenwijs, lijkt wel een love it or you hate it, de donder. Nog niet gepast, moet binnenkort maar eens gebeuren. Op de plaatjes vind ik m fantastisch.

Dan de leeuw.

Gisteren mijn eerste GS opgehaald en wow. kwaliteit spat er van af. echt prachtstuk en wat loopt de hi beat vloeiend Gisteren ook wellicht het synoniem voor GS weer om gehad

Snowflake

En nu de of. En daar zit een beetje de twijfel. Ik ken mezelf. Ik ga geen maaanden wachten op een nieuw horloge. Laat staan een half jaar of langer of dat het niet duidelijk is wanneer ik iets kan verwachten.

Alleen de maat is voor mijn pols erg mooi en (ook) een blauwe wijzerplaat en wellicht is de grotere datum toch wel erg fijn.

11 likes

Nr.3 for sure in combinatie met je huidige collectie👍🏼

1 like

Ik wordt echt jaloers van dergelijke berichten. Met wat je al hebt kan je prima voort, toch? :wink:

Als je het echt niet kan stoppen, ga dan voor die snow flake. :blush: of een Nomos Zurich.

Beetje van hot naar her…

Zou ik voorlopig de hand op de knip houden.

En, over smaak valt te twisten :wink:

De DJ en mij bellen met een goede deal op de El Primero.

1 like

Ik snap het wel.

GS is heel mooi, maar een extra Rolex blijft lonken…

Voor mij de donder. Maar ja. De DJ is ook wel heel mooi! :see_no_evil:

Aan mij heb je niks in deze.

:rofl:

Deejay all the way, babie!

1 like

Die Milgauss :+1:t2:

1 like

Milgaus! Gaaf en eigenwijs :+1:

Ach als je na 24 uur alweer lonkt naar een nieuwe aanwinst, waarom koop je ze dan niet alle 3. Je honger zal nooit gestild zijn… :grin::grin:

Maar even alle gekheid op een stokje. Ik persoonlijk zou gaan voor de DJ. De wijzerplaat is gewoon.

Succes!

GrandSeiko springt er hier (weer) bovenuit, dussssss.
Nog meer vragen?

Jezus man, geef die GS even de tijd. Geniet de komende tijd van dit horloge en kijk of je je blijft verbazen over hoge afwerking etc (ik wel). Als dat het geval is, koop je een tweede GS. Mis je het, dan doe je het niet.
De tweede wordt het dan ook niet…

Jezus wat een collectie. Zoek je nog collega’s?