Whats on the wrist today (wotwt)

de titel zegt het al, laat de plaatjes maar komen.
voor mij de al 10 jaar oude beater
Oris divers date

2 likes

Waarom?

We hebben al zo’n topic

Aha, weer een topic om op negeren te zetten.

Slotje graag

2 likes

Ik vind het topic ook onnodig, maar het is hier geen dictatuur van de meerderheid, voor zover het hier een meerderheid betreft zelfs. Als iemand dit topic wil openen, dan mag hij dat topic openen. Komop zeg. Weer lekker censuur.

2 likes

Blijft mooi die Oris!

Ik snap je punt wel maar voor elk topic een nieuw topic openen met een Engelse titel is toch ook een tikkie overdreven.

Zo onlogisch is ā€˜een slotje’ niet…

2 likes

Hij is een jaartje weg geweest, destijds waren er alleen de drie dagen topics (quartz maandag, woensdag en vrijdag plaatjes) dat kan zijn motivatie verklaren :wink:

Heeft niks met censuur te maken maar met de vervuiling van het forum. Als iedereen strak iedere dag een Wat draag je vandaag-topic start wordt het hier lekker overzichtelijk wat dat betreft. Gewoon slotje erop, klaar.

Excuses, ik zie het, gooi hem maar dicht, wordt inderdaad een overkill zo.

3 likes

Netjes gereageerd, kan gebeuren. Welkom terug op het forum :wink:

Overigens vind ik het persoonlijk helemaal geen ā€œcensuurā€ als men op een forum elkaar wijst op iets wat er al is. Zo ga je inderdaad ā€œvervuilingā€ in de vorm van dubbelingen tegen.

2 likes

Mogelijk bedoelt Marijn het feit dat het ā€œwijzen opā€ meteen op zo’n negatieve manier gebeurt… :sparkle:

1 like

Volgens mij gebeurt het niet op een negatieve manier, Alco neemt het goed en sportief op, volgens mij niks aan de hand.

Meteen de topictitel aanpassen, zonder overleg naar ik vermoed, vind ik negatief. Andermans topictitel aanpassen zou eigenlijk nooit moeten gebeuren, of het moet uiterst aanstootgevend zijn.

5 likes

Hear hear!

Mee eens !

Helemaal mee eens.

Ik begrijp uberhaupt niet waarom dit eigenlijk kan (evenals het verplaatsen van elkaars topics wat ik ook hoogst vervelend vind). Laat dat svp aan de moderators over.

1 like

Hier ben ik het ook mee eens…

Maar elkaar middels een comment (netjes) wijzen op een dubbeling is imo wel prima.

Nou… Dan zijn we er uit toch heren? Kan dit topic weer dicht (voordat ook dit topic in een online fittie veranderd).

1 like