Whisky

Jules zocht al een hele tijd een Nomos Orion, en voor mij was het verstandig om er afscheid van te nemen.

Zeer vriendelijk forumlid, snel van betalen en prima communicatie.

Een echte aanrader!

Prettige deal met Jules gemaakt.
Een echte aanrader!
Zeer vriendelijk forumlid, snelle betaler en prima communicatie.

Prettig handelen met Jules! Dank voor de vlotte afwikkeling @whisky.

Mooie Eterna gekocht van Jules @whisky
Een snelle deal, even zo snelle verzending en bovenal gewoon een erg mooi horloge. Aanrader!

Ik heb mijn Rainer horlogebox verkocht aan Jules. We kwamen snel een prijs overeen en de centen stonden even snel op mijn rekening. Prima communicatie en prima deal dus, bedankt @whisky! :+1::blush:

Vandaag kreeg ik de BB58 binnen die ik van @whisky gekocht had. Ik kon niet in persoon langsgaan, dus heb de koopsom met trillende handjes overgemaakt, overigens na een prettige PB-wisseling. Dit vertrouwen werd niet beschaamd!
Erg fijn zaken doen met Jules, hulde!

1 like

Omega verkocht aan @whisky
Snelle betaling en een aardige vent…
Veel plezier met de SMP Jules en wie weet tot de volgende :smiley::+1:

1 like

Afgelopen vrijdag een prachtige Nomos overgenomen van Jules ( @whisky ) Vlotte deal, straight to the point, en duidelijke communicatie. Met andere woorden, een fijn mede forumlid die ik absoluut aanraad!

1 like

NY0040 gekocht van @whisky .

Goed verpakt, snel verzonden, horloge zoals omschreven, blij mee.

1 like

Vandaag was het zo ver, de langverwachte Grand Seiko SBGH001 die ik van @whisky overgenomen heb kwam eindelijk met de post :blush:

Na eerst wat foto’s gekregen te hebben die hij mij stuurde, de knoop doorgehakt. Afstand Helmond, Leeuwarden is een dag op en neer met kijken. Besloten het horloge op te laten sturen.

Het horloge zat prima verpakt in bubbeltjes plastic, bedankt.

En het horloge zelf is als nieuw, echt super mooi :heart_eyes:

Superfijne snelle communicatie en deal was snel rond, aanrader dus, bedankt Jules :+1:t2:

1 like

Vandaag een bijzonder prettige deal gedaan met @whisky
Hij was zo vriendelijk om mij tegemoet te reizen.

Voorafgaand duidelijke communicatie, komt zijn afspraken na én is een ontzettend gezellige kerel.

Aanrader dus! Whisky, bedankt!

1 like

Een horloge overgenomen van Whisky. Deal snel gesloten en betrouwbare verkoper. :+1:

Ik heb vandaag een Grand Seiko overgenomen van Whisky. Prettig afgesproken, ruim de tijd genomen met een kop thee. En een leuk gesprek gehad waaruit bleek dat Whisky aardig wat AD’s bezocht heeft in de jaren, en een gedreven horlogeliefhebber is.