Afgelopen week een nieuw horloge ontvangen.
Het horloge is helaas te klein (35mm) voor mij dus gaat het weer weg maar niet voordat ik het aan jullie geïntroduceerd heb.
Het gaat om de WUS LE HMT White Pilot. Hiervan zijn er 500 gemaakt die allen verkocht zijn.
Zoals de meesten wel weten is HMT een goedkoop merk welke in India niet populair is maar die geliefd is bij affordables verzamelaars (bv op WUS).
Het ontwerp vind ik niet verkeerd maar zoals gezegd is het formaat voor mij te klein waardoor ik het toch niet ga dragen. Binnenkort zal deze dus in het verkoopgedeelte verschijnen (of er moet iemand daarvoor mij al pm’en )
De afwerking is prima en als deze 40mm was dan zou ik het houden.
Ik weet nog niet of ik meedoe aan de 40mm HMT. Hopelijk kan ik nog even wat nieuwe ontwerpen zien voordat ik me eventueel vastleg. Jij?
Heb ingetekend voor een bruine en groene. De voorlopige ontwerpen die er liggen (vooral die van Chip) spreken me erg aan.
De witte pilot wordt nu overigens ook aangeboden als niet gelimiteerde oplage, dus met normale achterkant, wel een stuk duurder. Dit zal met de 40mm HMT’s waarschijnlijk ook gebeuren.
Ziet er goed uit. De mijne is onderweg naar een
forumlid.
En dat ben ik… Heb alvast 3 bandjes klaarliggen waarvan ik denk dat ze beter bij de wijzerplaat passen dan de meegeleverde, ik zal ze over een weekje hier laten zien. Groeten,
Ziet er goed uit. De mijne is onderweg naar een
forumlid.
En dat ben ik… Heb alvast 3 bandjes klaarliggen
waarvan ik denk dat ze beter bij de wijzerplaat
passen dan de meegeleverde, ik zal ze over een
weekje hier laten zien.
Groeten,
veel voorpret alvast. hopelijk dat ie er voor kerst is…