Whyking 👍

Band met vouwsluiting verkocht aan Ivo. Heldere en snelle communicatie, vlotte betaling en een goede terugkoppeling.

Prettige deal Ivo, veel draagplezier!

1 like

Dit keer een horloge verkocht aan Ivo. Opnieuw een soepele deal met prettige en duidelijke communicatie, snelle betaling en terugkoppeling na ontvangst.

Geniet ervan Ivo!

Horlogedoos overgenomen van @whyking . Prima ervaring. Alles netjes conform beschrijving en vlotte afhandeling. Aanrader!

1 like

Horloge overgenomen van ivo @whyking. Horloge was in de omschreven (supermooie) staat, bombproof verpakt. Natootje erbij.
Zeker een aanrader :+1::+1:

1 like

Strapcode band overgenomen van @whyking.
Perfect geregeld en niets te veel gezegd, gewoon als nieuw Ivo. Bedankt :+1:

1 like

Geen horloge, wel een prettige deal. Bedankt!

afbeelding

Klein klusje voor Ivo @whyking gedaan, prima en snelle communicatie, zeer prettig verlopen; top!

1 like

Ivo heeft mijn Sarb065 overgenomen. Alles helemaal prima, een heel prettige ervaring dus met @whyking

1 like

Ik heb de Squale van @whyking overgenomen. Erg prettige ervaring. Lekker vlotte communicatie en snelle verzending. Ook nog eens een gratis bandje erbij. Thanx :+1:
Zeker een aanrader dus. Zal niet twijfelen om weer een horloge van hem te kopen.

1 like

Rubber Seiko SKX strap overgenomen van Ivo.
Alles verliep lekker vlot en soepel, alleen loet PostNL het een dag of 2 langer duren.
@whyking bedankt!
Grts

1 like

Een horloge band overgenomen van @whyking.
Eenvoudige communicatie en snel geregeld.
Mijn omega is er ook erg blij mee. Dank @whyking.

IWC service box verkocht aan Ivo @whyking. Zeer prettig en duidelijk contact en snelle betaling.
Kan Ivo dan ook van harte aanbevelen.

@whyking was zo vriendelijk om te reageren op mijn bericht in de categorie gezocht. Na duidelijke communicatie en foto’s waren we er zo uit.
Snel verzonden, heel goed verpakt en een horloge dat volledig voldoet aan de omschrijving en foto’s. Ivo super bedankt!

Bandje verkocht aan @whyking, probleemloze deal, topper :+1:

Prima deal gemaakt met @whyking.
Mooie Sarx035 van hem gekocht.
Keurig verpakt en verzonden.
Horloge is in topstaat.
Zeker een aanrader om zaken mee te doen :+1:

Weer eens iets verkocht aan @whyking, dit maal een Breitling band. Wederom prima geregeld :+1:
Tot de volgende keer Ivo :wink:

Ik heb deze week van Ivo @whyking een prachtige Breitling Avenger 2 Seawolf overgenomen. Prachtig horloge en het zaken doen met Ivo is heerlijk ongecompliceerd. Eerlijk, recht door zee, man van weinig woorden maar die zijn daden laat spreken; binnen een dag was het horloge in huis. Aanrader.

Leden mog voor de volledigheid een foto van de bomb-proof verpakking door @whyking

Zoals u ziet dubbel ge-doosd. Perfect. En Ivo sloot eem extra breitling rubber strap bij terwijl dat eigenlijk geen onderdeel was van de verkoop. Chappeau en dank.

Onlangs een tweetal straps van Ivo over genomen.
Toen het contact er eenmaal was ging de communicatie lekker vlot en duidelijk. De snelheid van verzenden was top en de enveloppe kwam eerder aan dan verwacht. Goede ervaring dus! :+1:

Dank je @whyking :ok_hand: