Wie denkt er mee ?

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen, ik heb er nu al 5 horloges vandaan gehaald.
Uiteraard moet je wel een beetje op de hoogte zijn van het model en kaliber horloge. En goede foto’s helpen natuurlijk ook en zeker ook de recensies.
Maar kan me het goed voorstellen als je het nog niet ervaren hebt dat je in het begin huiverig bent, gaat niet om een pakje boter. Succes :sunglasses:

1 like

Misschien eens kijken voor een must de Cartier tank? Kast is verguld maar blijft mooi door speciale vermei techniek. Watchworks Haarlem heeft ze regelmatig, en die verkoper kan ik je van harte aanbevelen!

2 likes

foto geleend van watchworks

1 like

@WatchNM
Issue op Cata is wat @StefStuntpiloot / ik al adresseerde feit dat de service geschiedenis onbekend is.
Persoonlijk zou ik die gok wel willen / kunnen wagen maar dit is geen horloge voor mij maar voor mijn vriendin, haar eerste mechanische horloge MOET gewoon goed zijn (iets met eigen belang) en dan is de “gok” (want dat is het in weze) op catawiki even een brug (wellicht zelfs 2) too far.

dus voor nu speel ik het liefst op save… maar suggesties zijn meer dan welkom !

Catawiki is ok als je weet wat je aan het doen bent. Maar de “”"“experts”""" moet je niet geloven. Neem altijd aan dat wat zij zeggen 100% onzin is. Daarnaast vind ik het enorm frustrerend dat het op geen enkele manier mogelijk is vragen te stellen aan de verkoper voordat de koop gesloten is!