Wie denkt er mee ?

Mijn vriendin lijkt het licht gezien te hebben en is haar zoektocht naar een “echt” horloge gestart.
Ze heeft inmiddels al een paar ideeën maar qua budget springt dat alle kanten op. Beschikbaar budget zal ergens tussen de 750 en 1500 euro liggen.
Belangrijk is dat het een goud(kleurig) horloge is voorzien van een leren bandje en niet te groot.
Ooh ik ik vind dat het niet perse nieuw hoeft te zijn.

Iemand suggesties na het zien van de volgende horloges en bovenstaande tekst ?

Dank voor het meedenken

3 likes

Valt de Omega binnen het budget?

Ben het met je eens zou voor vintage volledig gouden dameshorloge gaan. De Chrono24 app werkt even niet goed dus suggesties heb ik even niet.

Wat vind zij?

3 likes

Nee zeker niet (helaas) maar die … -->

vindt zij wel mooi :wink: vandaar ook mijn opmerking qua budget flappert ze alle kanten op als ze voorbeelden laat zien.
En vintage schuw ik niet perse mits het van een bekende komt en een verse service heeft gehad.

1 like

mmmm was er al bang voor dat het lastig zou worden :wink:

Als vintage mag, is deze 18K gouden Longines bijvoorbeeld zelfs aan de onderkant van het budget:

Verder zijn er nog genoeg leuke Omega’s te vinden binnen het budget, wel vintage dan.

2 likes

Haha, dan zitten er hier heel veel vrouwen op het forum. Het woord twijfel komt nogal vaak voorbij :grin:

3 likes

De tissot van de eerste foto zou ik pakken. Maar goed, ik ken je vrouw niet :innocent:

Deze van FC? 36mm en net onder de € 900,- nieuw te verkrijgen. Ook met zwarte wijzerplaat.

4 likes

ik stem voor deze met zwarte wijzerplaat, of een longines maar dan zit je ruim boven de 1500… ik zou wel voor nieuw gaan als je zon geld uitgeeft dan weet je zeker dat je iets goeds krijgt.

Geluksvogel :four_leaf_clover:

1 like

Deze Longines is dan wel niet goud(kleurig), maar wellicht vallen de gouden accenten in de smaak. Qua formaat en prijs prima en beschikbaar met zwarte wijzerplaat.

1 like

Cartier Tank Solo W5200025

1 like

Sinn 343.

18karaat gouden bezel, 34mm, quartz, en leren band naar keuze voor nog geen 1300€.

Ook met zwarte plaat beschikbaar

2 likes

Geprobeerd maar gouden kast is echt een must have verneem ik zojuist :slight_smile:

1 like

Dat wordt een lastige. Bij vintage moet je 99,9999999999% van de tijd er van uit gaan dat hij meteen (en dan bedoel ik ook echt METEEN) een service nodig heeft.

@StefStuntpiloot daarom zei ik al (je citeerde me al letterlijk) van bekende met verse service.
Die service is / was al evident als het vintage gaat worden.

Nog 36 uur op Cata beschikbaar :sunglasses:

Thanks voor de tip, maar Catawiki lees ik alleen maar gedoe over, dus voelt niet goed.