Mijn vriendin lijkt het licht gezien te hebben en is haar zoektocht naar een “echt” horloge gestart.
Ze heeft inmiddels al een paar ideeën maar qua budget springt dat alle kanten op. Beschikbaar budget zal ergens tussen de 750 en 1500 euro liggen.
Belangrijk is dat het een goud(kleurig) horloge is voorzien van een leren bandje en niet te groot.
Ooh ik ik vind dat het niet perse nieuw hoeft te zijn.
Iemand suggesties na het zien van de volgende horloges en bovenstaande tekst ?
vindt zij wel mooi vandaar ook mijn opmerking qua budget flappert ze alle kanten op als ze voorbeelden laat zien.
En vintage schuw ik niet perse mits het van een bekende komt en een verse service heeft gehad.
ik stem voor deze met zwarte wijzerplaat, of een longines maar dan zit je ruim boven de 1500… ik zou wel voor nieuw gaan als je zon geld uitgeeft dan weet je zeker dat je iets goeds krijgt.
Deze Longines is dan wel niet goud(kleurig), maar wellicht vallen de gouden accenten in de smaak. Qua formaat en prijs prima en beschikbaar met zwarte wijzerplaat.
Dat wordt een lastige. Bij vintage moet je 99,9999999999% van de tijd er van uit gaan dat hij meteen (en dan bedoel ik ook echt METEEN) een service nodig heeft.
@StefStuntpiloot daarom zei ik al (je citeerde me al letterlijk) van bekende met verse service.
Die service is / was al evident als het vintage gaat worden.