Ik draag wel eens 2 horloges en soms valt het niemand op.
En als er iemand reageert vinden ze het helemaal niet gek.
Een vrouw draagt toch ook diverse armbanden en aan iedere vinger een ring!
Het is gewoon een kwestie van durven.
Heel af en toe heb ik ook om de andere pols een horloge. Maar daās dan puur om even te kijken of een nieuwe aanwinst aan de pols goed blijft lopen ofzo. Zelden meer dan een paar uur.
Groeten,
Martin
Lijkt me knap overdreven om met 2 horloges te lopen.
Zie zelf de noodzaak niet in van deze horloge fetisch.
Kan wel voorstellen dat je een horloge,horlogering,klokje aan een halsketting of pocket watch draagt in een keer.maar niet 2 klokken om de polsen.
De enige keer dat ik twee horloges droeg was op mijn trouwdag. Om mijn linkerpols mijn favo horloge de Maurice Lacroix Double Retrograde en om de rechter het gouden Dogma horloge van mijn overleden opa. Kon hij er toch een beetje bij zijn. Ook een hele mooie foto van laten maken voor in het trouwalbum.
Ik zelf niet of ik moet naar een meeting gaan of iets dergelijks.
Verder is Maradona een goed voorbeeld. Heeft veel horloges en dan allemaal dubbel, behalve zijn digitale strandhorloge.
Zoek maar eensā¦
http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&um=1&sa=1&q=maradona+watch&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0
Twee horloges vind ik overkill.
Trouwens ik zou me er aan ergeren als ze niet allebei perfect gelijk liepen. 
http://images.google.com/images?q=nicolas%20hayek&hl=nl&lr=&safe=off&sa=N&tab=wi
Nicolas Hayek, CEO Swatch.
gr,
Peebee
twee horloges, nee natuurlijk niet!
mijn ogen zijn nog goed genoeg gelukkig 
Sinds ik de Samsung ultra watch draagt ,die erg goed bevalt.
Mis ik mijn chronomat, dus ga het proberen chronomat links en de ultra rechts.
Zag eens dacht Maradona ,die droeg er 4 iets teveel voor mij ![]()
![]()
![]()
![]()
.
Misschien toch beter om de ultra links te dragen.
Wat is de reden dan daarvoor ?kan mij alleen bedenken omdat ik rechts ben en op een smart watch zit je vaak met je handen.
Maar draag altijd links mijn horloge misschien bedoel je dat ?.
Je dominante hand beweegt anders dan je niet dominante hand. Sommige smartwatches houden daar rekeningen mee en bij sommigen moet je dat instellen.
Wel leuk, topic was 16 jaar oudā¦
Ja zag van 2009
dank voor de tip ik ga het proberen ![]()
![]()
.
Ja, een Samsung Galaxy Watch kan zowel links als rechts gedragen worden, en je kunt de instellingen aanpassen zodat de knoppen en de wijzerplaat correct georiĆ«nteerd zijn voor jouw voorkeur. Dit doe je via de Galaxy Wearable app op je telefoon, waar je onder āHorloge-instellingenā, āAlgemeenā en āOriĆ«ntatieā kunt kiezen of je het horloge aan je linker- of rechterpols draagt.
In mijn geval maakt het niet uit kijk wat in de praktijk het beste voel ,nogmaals bedankt ![]()
Sommige smartwatches houden ook rekening met de berekeningen. Als je namelijk dominant links bent en (bijvoorbeeld) gaat tennissen, kloppen de metingen niet meer als je 'm links draagt.
Ook schijnen stappen beter betekend te worden als ie weet aan welke pols hij zit. Kennelijk beweeg je meer/anders met de dominante hand
Ben blij met je antwoord, ik wist het niet maar draag de ultra nu rechts .
Fijne dag en bedankt voor je info nogmaals .
Wel even wennen 2 horloges ![]()
![]()
![]()
![]()
.
Suc6! Hoop dat t voor jou wel goed uitpakt.
Sinds de inbraak wilde ik mn favoriete automaat niet langer meer thuis laten. Ik droeg namelijk overdag mn smartwatch. Dus probeerde ik ook aan elke pols n horloge te dragen. Kon er helaas niet aan wennen.
Ik ben uiteindelijk op een smartring overgestapt maar inmiddels kan ik de data zo goed voorspellen dat ik er helemaal maar mee gestopt ben (okay okay, die ring beviel ook nietā¦)
Alleen op horlogebeurzen, gtgās etc. draag ik links Ć©n rechts een horloge.
Is inderdaad wennen voelt een beetje veel
,vandaag weer 1 de Chronomat op links ![]()
.