Zag laatst iemand die een theekistje van de Aldi eenvoudig had omgebouwd tot horlogekist. Op Ebay had hij horlogekussentjes gekocht per 10 stuks. Zag er geinig uit. Mooi houten kistje met kunststof raampje boven.
Ik durf veel hoor maar alles heeft z’n grenzen …
Trouwens wat zou die 20 zijn in dat digi raampje ?
yo , Manu .
Vind het wel geinig, maar is dit ook in Nederland of enkel België? Aangezien de link naar een .be site is…
Zou dan het meest rechtse model kopen, is het niks dan geef ik hem wel weg aan iemand die er blij mee is.
Het is natuurlijk afhankelijk van je budget, maar voor €25 kan je je geen buil vallen, vind ik.
En let op de “incl. 0,05 EUR Recupel”
(zal wel verwijderingsbijdrage zijn).
Als ik er een zou kopen, dan zou het de tweede van rechts zijn.
Die 20 is een degitale datum.
Ik weet uit “een vorig leven” dat dergelijke uurwerkjes per kilo aangekocht worden en per transpallet en dan per container. Soms kosten ze net geen € 100 per kilo met toch zo’n 60 à 65 stuk in nen kilo. Met metalen band 30 à 35 stuks.
Met wat rekenwerk weet je hier echt wel wie er poen schept en de pineut is. Het hoeft niet altijd swiss made te zijn.
Ik niet, maar als ik zo moedig zou zijn, dan die links boven met metalenband (mocht ie niet bevallen, dan doe ik er zelf een andere leren op), of die zwarte met witte stiksels.
Lijken me ideale klokjes voor iemand die gewoon een no nonsense horloge wilt, welke gewoon goed de tijd weergeeft. Geen chrono-multi-pathfinder-shock-touch-tourbillon-coaxial-ceramica-huppelepup, maar gewoon tijd en datum. En dat ie lume heeft is mooie meegenomen, maar 's avonds voor het slapen gaat ie bij diegene waarschijnlijk toch af. En mocht ie kapot gaan, dan komt er wel een ander klokje voor in de plaats.