Wie gaan er de 16-de allemaal naar de Rikketik?

Was even benieuwd wie er allemaal gaan.
Als het goed is heb ik een hoekje van Robbie409’s zijn tafel, even wat klokjes verkopen.
Verder kom ik met mijn buurman die tevens mede oprichter van onze site is en trouw lid van dit forum.

.

Ik was wel weer een keer van plan om te gaan…

Ben er ook, lekker bij praten en koffie drinken

Staat gepland, dus hopelijk gooit er niets roet in het eten.

Was wel de bedoeling. Misschien leuk doosje kopen bij die Duitser.

Lijkt me wel gezellig even de leden in het echt te ontmoeten.
Idd even kletsen en bakje koffie doen.
Lijkt me leuk.

Ik ben de bewuste buurman en ben er dus ook! Iets teveel vintage klokjes en dus maar eens zien of ik er een paar kan verkopen (zonder iets anders terug te kopen, ik probeer dat nu al een paar jaar en dan nog een paar jaar en dan nog etc etc.)

Koffie, klokjes en ouwehoeren dat moet goed komen!

Ik kom ook.
Als er mensen mee willen rijden van uit Belgie ( regio Antwerpen ) stuur maar een PB.
En ik ben nog steeds op zoek naar een Seiko 6138-8010.
Koffietafel om 12 uur zal ik ook doen.

Dennizzz en ik gingen voor een tafel maar alles was al bezet. In plaats van slinkende verzameling zal het dus weer erger worden…

Jaaah, natuurlijk wil ik ook gaan!
Ik wil graag een mooi zwart kroko-bandje kopen bij een van de goede stands en aangezien 16-10 ook nog eens mijn verjaardag is kan ik dat misschien wel als cadeau krijgen van de visite. Die waarschijnlijk in de middag zal komen en dan kan zien wat ik eventueel gekocht heb van hun centen…
Marc

Het wordt weer eens tijd, dus ik zal er ook zijn.
Lekker rondsnuffelen en natuurlijk de minimeeting.

Tot dan,
Flip.

Ik zou wel weer eens willen gaan, alleen zondag is altijd zo’n onhandige dag voor mij. Ik kan er dan meestal pas halverwege/eind van de middag zijn, en dan zijn alle leuke koopjes in ieder geval al weg.

Ik weet dus nog niet of ik er ben.

Het is dan natuurlijk weer herfstvakantie, dus ben ik weg. Bijna alle Rikketikken zitten in een schoolvakantie.:S Ik heb het voorlopig wel gehad met de Rikketik. ::o

Alleen het bezoek aan de stand van Robbie en de ontmoetingen met mede-forumleden zal ik missen.

is altijd wel leuk de rikketik, al was het alleen maar om naar de figuren te kijken die er rondlopen, mannetjes gekleed als in een slechte speelfilm uit begin jaren 70;)van die super saaie figuren… en natuurlijk horloges kijken, het blijft een leuk middagje uit.

Ik kom ook en neem de Helbros Luna-Lectrics mee, tot leringhe ende vermaeck.

Ik probeer het deze keer ook weer eens(tu)

Groet

Marc

zal er zeker zijn, voor werk :slight_smile: en voor de hobby…heb samen met vrienden uit Duitsland en Zwitserland een paar tafels, ze brengen zwitserse uurwerken en originele onderdelen mee en ikzelf zal wat spullen verkopen die ik van een met pensioengaande horlogehobbyist heb overgenomen, uurwerkjes, gereedschap ect
Zal weer gezellig worden, hopelijk blijft het dievengilde uit de buurt…tis wel raak de laatste paar keer

Ik ga ook meegaan met mijn opa omdat hij daar een standplaats heeft

En als iemand regio Kortrijk (Belgie) ook naar rikketik gaat , stuur maar een pb

Wellicht dat ik ook weer even kom shoppen, ligt ook vaak aan de avond ervoor :wink:

Misschien een leuk idee:

Kunnen Horlogeforumleden misschien een bordje met horlogeforum logo op hun tafel leggen, dan ben je herkenbaarder voor andere leden en kun je evt kennismaken?

Nuik het zo opschrijf klinkt het wel weer klef, zo is het dus niet bedoeld :slight_smile: