Vandaag is de inschrijving voor het nieuwste model van Studio Underdog; Strawberries and cream. Met lederen band èn Milanese voor €600.
Wie gaat er op inschrijven?
Vandaag is de inschrijving voor het nieuwste model van Studio Underdog; Strawberries and cream. Met lederen band èn Milanese voor €600.
€600 vind ik aan de hoge kant gezien de specificaties. Dus ik pas.
Op de wat?
Het is f#cking lelijk, waarom zou je?
#MeToo
Niet geïnteresseerd.
Nouja toch een mechanische chronograph,weliswaar Chinees,maar dan toch best netjes geprijsd.
Zelfde uurwerk zit(volgens mij) in m’n Seagull en die doet het al jaren netjes
Ik niet.
Nee.
Een mechanische chrono voor 600 Euries is natuurlijk best leuk. Maar ik vind dit gewoon echt niet heel fraai, zeg maar.
Nee, ik heb op kwalitatief vlak weinig lovends gehoord over die dingen.
Geinig design wel, maar ook deze kleurcombo doet het niet.
Als dit een Hodinkee exclusive was of iets dergelijks - was het weer niet aan te slepen.
Die Fratello variant was ook in no-time uitverkocht.
Maar nee - niks voor mij.
Ik zou er niet voor uit durven komen als ik hierop had ingeschreven
Maar die is wel een stukje goedkoper
Nee, ik laat deze aanbieding aan me voorbij gaan
Ik heb al een choco mint versie incoming. Kan niet wachten tot ie wordt geleverd
Maar 2 exemplaren van Studio Underdøg is wat veel van het goede
Nope, sorry.
Idee is leuk, maar de kleurcombo trekt me niet en de prijs even minder
Neen,
Dan liever de seagull voor 200 ekkies.
Ik wel hoor! Heb er eentje besteld! Ik vind het wel een cool ding en blijkbaar ben ik de enige Zo gaan die dingen hè?!
Heb die van Han vastgehad en wilde hem bijna niet meer teruggeven zo fantastisch als hij is en was. Jammer dat Han hem is kwijtgeraakt.
Nope…
Weinig vernieuwend vind ik. Eenmalig een soort design bedacht en nu alle kleuren afgaan en cashen lijkt de bedoeling…
Los daarvan spreekt het ontwerp me niet aan.