Wie gaat er mee naar de Rikketik?

Ik ben er de hele ochtend, ik kan niet wachten!

Voor wie de afgelopen jaren in een hol onder de grond heeft gewoond: http://www.derikketik.nl

Ik zal er ook zijn. Niet zo héél vroeg, 11 uur ofzo.

Is het nog leuk om bijv. tussendemiddag ergens af te spreken voor een ‘forum bijeenkomstje’?

Groeten,

Martin

Ik was van plan te gaan. Ik heb deze keer zelfs een lijstje in gedachten.

1 Bij Rob kijken. Ik wil de Sumo wel eens in het echt zien. En natuurlijk of er andere leuke Seiko’s tussen liggen. En ik wil een NATO bandje voor mijn Planet Ocean. Al een voorstel Rob?

2 Een nieuw bandje voor de Blyssa.

3 Een opbergdoos voor de horloges.

4 Een “tooltje” om bandjes te verwisselen. Iemand een idee waar ik dan moet zijn?

5 Kijken of er een Marathon GSAR ligt.

Ik vermaak me wel.

Michel

Ik kan helaas niet :frowning:

Vorige keer (passief lezer van dit Forum) heb ik kort een bezoek gebracht aan de Rikketik (opmerkzaam gemaakt daarop via dit Forum!).
Deze keer kom ik iets langer en neem ik ook wat geld mee. Ben nu inmiddels aangemeld als lid, zal me daarom vanaf nu iets actiever opstellen.

Mvg
Harry W
(1980 Seiko Quartz, 2003 Vostok Kommandersky, 2004 Suunto X-lander, 2007 Traser Classic Automatic Pro)

Ik ben er zondag vanaf 9u.
Misschien ergens een meetingpoint ??? met de “vlag” van het forum :smiley:

Mijn beste Harry,

Laat ik je bij deze van harte welkom heten bij dit robuuste horlogeforum.
Een horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Mijn beste,

Helaas ik heb andere verplichtingen.
Vanaf Zondag vertoef ik ruim een week in ‘Hemelse’ sferen.
Doch voor allen die naar de ‘Rikketik’ gaan:

“Luister naar je pols en ontdek de bron van je passie”

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Ik ben er deze keer ook bij.

Om 9 uur Freddy, dat wordt vroeg de veren uit dan.

Ik ben er ook om een uur of negen (denk ik nu), kan ik weer op tijd naar huis om van het weer te genieten. Hopelijk kom ik nog ergens een mooi horloge met Valjoux 7733 of 7734 uurwerkje tegen.

Ik zou wel willen, ben er nog nooit geweest, maar kan helaas niet :frowning:

Ik ben er ook niet helaas. Ik heb een live pokertoernooi. Ik hoef niet te vertellen wat ik ga kopen wanneer ik win natuurlijk. :wink:

dreski Schreef:

Ik ben er ook niet helaas. Ik heb een live
pokertoernooi. Ik hoef niet te vertellen wat ik ga
kopen wanneer ik win natuurlijk. :wink:

Veel succes en plezier!

Ik weet niet nog zeker of ga. Wil eigenlijk wel, maar dan ga ik weer vanalles kopen…

Ik ben wel van plan te gaan. En ik neem l’Esperance mee:), niet de Seiko 5, die heb ik een jaar geleden op de Rikketik gekocht, die loopt nu uit de garantie, daar moet ik dus extra voorzichtig mee zijn;). Rond 12 uur verzamelen bij robbie409 om kennis te maken?

Lijkt me een goed plan Tom, ik ben daar ook rond 12.00

Groeten,

Martin

Ik zal ook om 12 uur bij Robbie zijn. Ik hoop met een lading aanwinsten!

Helaas is het met m’n werk morgen niet te combineren. Is het wel altijd het laatste wknd van april? Zet ik het vast vast voor volgend jaar. Ben nl. erg benieuwd en nieuwsgierig naar alles wat Omega heet. Veel plezier voor diegenen die gaan!

Het is 4 maal per jaar, dus je krijgt dit jaar nog wel een paar kansen.

Gelukkig! Hoop dat ik dan kan! Nogmaals jullie veel (droom) plezier!

Ik sta dit weekend in het dienst van het "elftal"ga nl met vrouw en dochter naar willingen sauerland(misschien kom ik nog iets leuks tegen op horlogegebied:))

Voor iedereen die wel gaat…veel plezier gewenst!!
Gr Dennis.