Netjes gezegd, maar eh…
Je bent gewoon niet te houden
Maar goed dat je de cc thuis laat zondag
Ja precies ja, ja daar komt dan die eerder genoemde ‘kapstok’ toch weer in beeld
Wat lost die rakker toch veel op
Ik weet niet of ik het hier moet noemen… maar eh, ik heb van (Ben Saunders) Rehab alleen al meer dan 30 paar:pensive:. @Lexaf kan een slaapkamer vol hebben met vitrines, waar mevrouw Lexaf goed vinger aan de pols houdt, ik probeer mezelf daarentegen nu een beetje af te remmen. Met horloges kopen valt dat nog niet mee:crazy_face:
Resumé, zondag zal ik een paar Rehab’s dragen waar Michael Corleone zijn nek nog voor zou verdraaien
En Hugo… tja, die zal binnenkort wellicht afscheid mogen nemen van al zijn schoenen
Ik ben een plugger, maar ga onder cover, dus ben ik een undercoverplugger…
Als ik Rehab zou kopen wordt ik weer door de jongens thuis uitgelachen die hebben zo hun eigen handeltje met sneakers. Zei toen, zal ik ook eens een paar van die moderne sneakers kopen, antwoord “Pa doe normaal man, daar ben je veel te oud voor”. Dus trek ik maar mijn Reebok sportschoenen aan, dat kan nog net volgens de kids .
Wat betreft de vrouw van @Lexaf, die is niet zo moeilijk hoor zolang het maar met horloges en vulpennen te maken heeft. Maar hij moet niet met een pinquin anders moet hij er ook een loods bij nemen
Maar om jou te herkennen moet ik dus naar Rehab schoenen zoeken
Beste meneer GerardV kennelijk bent u van plan om daar ook aanwezig te zijn.
Bent u daar als pensionado beveiliger van de tent of komt u juist voor bepaalde handeltjes.
Welnu de handeltjes waarop u dan mogelijk doelt, zijn daar zeker niet, tenzij u horloge gelieerde objecten bedoeld.
Welnu als dat zo is, dan adviseer ik u, dat u uw gepensioneerde rikketik beter in conditie kan houden en een ander uitstapje gaat doen, want op de rikketik zijn zeker bepaalde vintage handeltjes en ja, bijna alles gaat daar contant, zwart, wit, rood, geel, roze.
Het enige risico is dat er vermoedelijk geen ”antieke” Breitling horloges worden aangeboden maar misschien wel vintage horloges ook best wel leuk.
Hoe kunnen wij u herkennen, snor, zwart pak met bolhoed, wandelstok, zoiets als Janssen en Jansen uit Kuifje?
Van harte welkom Gerard hier op het horloge forum. Ik kijk er naar uit om u te ontmoeten zondag. Wellicht loopt u dan al rond met een mooie Breitling aanschaf:muscle:
Maar inderdaad, pas op, net als in het echte leven loopt er ook zondag een percentage mensen rond die andere ideeën heeft over andermans bezittingen. We kunnen elkaar maar scherp houden hè☝️
Eindelijk iemand die op een positieve manier reageert die nog maar net lid is, zo kan het dus ook. Top Sisinnio .
@vinwat, zou mij eerder als ik jou was zorgen maken om de FIOD die in burger rondlopen. Verder denk ik dat GerardV gewoon bedoelt een vintage Breitling en ik verwacht dat die daar best wel aangeboden zullen worden!
Is met dubbel s, maar ja jij hebt geen ervaring met het opmaken van een pv
Ik ga in de ochtend wel even kijken.
Ben te herkennen aan mijn vriendelijke gezicht.
Oh loop jij ook al dagelijks rond met een masker?
Als je er nog één over hebt breng die dan zondag ff mee! Ik denk dat er hierboven ergens wel iemand is die zich zondag ook wel even wil verstoppen:grimacing:
als je zo doorgaat wordt het een pretbek.
Stikt van de kabouters kleine mennekes bij de kroketten
We moeten er nog van groeien
En als die kroketten lauw zijn, kunnen we er veel achter onze kiezen stoppen. Groeien zullen wij, nu ben ik samen met jou een kabouter. Eerder werd ik al voor Calimero uitgemaakt en dat is niet eerlijk. Als we nu als kabouters allemaal een opstapje meenemen dan zullen we die reuzen een lesje leren
Hmmm die schoenen van Hugo wissel ik dan wel in voor stiletto hakken
Ik ben 1.92 m en dat is soms lastig. In de supermarkt: kunt u dat bovenste pakje even aangeven? In de auto, trein of vliegtuig zit je vaak klem. En bij de lauwe kroketten steek je bovenuit de rij
Hmmm, wil je ons misschien iets vertellen
Welnee, Juko op hakken, Fred op een krukje en ik ben inmiddels gekrompen naar 1,87. Het lijkt zo wel mee te vallen toch?
@Lexaf… hoe groot bent u eigenlijk?
Ook maar een bescheiden 175cm hier. Nog min of meer gemiddeld in deze contreien maar ruimschoots onderaan voor Jotunheim Nederland.