Voor een goed advies heb ik duidelijk meer informatie nodig van die vriendin
Stuur maar een pbā¦
Voor een goed advies heb ik duidelijk meer informatie nodig van die vriendin
Stuur maar een pbā¦
Ja Fred, het is niet meer bij te houdenā¦
Was ik laatst bij een vriend (die boven ff zijn nieuwe schoenen wilde laten zien) zie ik dat ding met lingerie eraan hangen.
Ik dacht, jij snapt het
Nee joh, nooit gezien zoān ding. Maar nu je het over schoenen hebt, je kan er ook je schoenen aan ophangen. Knap ook hoe hij zo in balans blijft staan met het zwaartepunt boven. Echt he, de techniek staat voor niets tegenwoordig. Ik kom nog uit de tijd van koning Clovis
Gelukkig, iig iemand die het begrijptš
Over schoenen gesproken, is er voor overmorgen nog een dresscode voor schoenen?
Insgelijks! De mooie mix van troep en pareltjes van zowel louche als nette handelaren in een hal met net te weinig zuurstof is het avontuur al waard.
Jammer genoeg heb ik zondag al wat anders. Lijkt me erg leuk, die beurs. Ook in juni kan ik niet. Maar die van oktober heb ik in mijn agenda gezet. Tegen die tijd kan ik wel weer eens een horloge kopen. Het lijkt mij moeilijk om daar rond te neuzen en met lege handen naar huis te gaan.
Wist je dat nog niet dan? Hugo komt ook, maar wel met de voorwaarde dat we allemaal schoenen dragen zoals hij. Zo herken je alle HF leden
Petra, we zijn Nederlanders he. Kijken, kijken, en niet kopen . Maar rondsnuffelen kan ook heel leuk zijn en je maakt zo ook leuke contacten. 13.00 bij de lauwe kroketten kraam
Ja, maar dit forum bevat wel een speciaal soort Nederlanders. Ik verheug me al op de NAās die hier maandag staan.
Lol Petra, had mijn vader toch altijd gelijk. Zei altijd ājij bent een speciaal soort Nederlanderā, had hij een voorzienige geest
Mocht het toch eerder gaan kriebelen, ik heb wellicht een horloge wat je aanspreekt. Het staat officieel niet te koop, omdat ik zelf nog te veel twijfel om het in de verkoop te doen, maar wie weet ben je zo enthousiast dat je me weet over te halen hahaha.
Hoi @Juko, over wat voor horloge hebt je het eigenlijk. Gun het natuurlijk ook Petra, maar je maakt mij wel benieuwd?
Sta jij er ook met een kraampje?
Ik ben benieuwd. Ik ga nu niks kopen, hoor, maar ik zou wel willen weten om welk horloge het gaat.
Ik draag hem bijna nooit en moet mezelf dwingen om hem weer eens om de pols te slingeren, maar het is de Hamilton Khaki Field Mechanical 38mm. Heel fijn horloge, maar ik geen toch de voorkeur aan andere horloge (die je in je topic lievelingshorloge hebt kunnen zien )
Actief in de verkoop doen heb ik geen zin in, want de KFM ligt me zeker niet in de weg, maar mocht iemand perse die van mij willen hebben dan vind ik het prima whaha
Oh ja, de field van Hamilton. Vind ik inderdaad heel mooi. Wie weet, over een tijdjeā¦
Blijf jij eten?
Hoi Juko, heb zelf al 2 Hamiltons view matic. Maar sowieso al zou ik hem willen hebben, ga ik natuurlijk niet in het vaarwater zitten van Petra. Vraagje aan Petra, vindt jij 38 mm niet te groot voor je pols? He Juko, wel een heel mooi prijsje maken voor Petra he. Hij ligt je niet in de weg, nee hij ligt ergens stof te happen in een la .
Hij ligt zeker niet in de weg, dus de prijs is niet super laag, maar kan het wel goedmaken met wat bandjes haha.