Beste mijnheer Vinwat. Ik ben een gepensioneerd politieagent dus ik ken de risico’s van bepaalde handeltjes, vooral contant.
Groeten.
Beste mijnheer Vinwat. Ik ben een gepensioneerd politieagent dus ik ken de risico’s van bepaalde handeltjes, vooral contant.
Groeten.
Wat heeft contant nou met handeltjes te maken?
Mensen moeten af van idee dat cash helemaal niks is,maar het heeft als grootste voordeel dat je uitgeeft wat je pint, en veel mensen gaan door alleen pinnen financiël helemaal naar de knoppen omdat het zo snel en safe en simpel lijkt, en mensen dus gewoon snel veel te veel uitgeven.
Sterker zie hoe gevaarlijk geld op de bank is als je toevallig een vermogende Rus bent, zitten ook heus haken en ogen aan bankzaken, nog naast dat daar ook heel veel mensen van hun geld worden berooft door criminelen en daar bijster weinig aan gedaan wordt gezien hoe vaak het voorkomt.
Beroepsdeformatie
Kijk eens aan, je bent als je daar staat om je hobby uit te oefenen bij voorbaat al verdacht.
Die avatar gaat niet helpen in ieder geval
Tsja, profileren heet dat. Lange stofjassen en opa-petten zijn bij voorbaat verdacht! ♂
Ik dacht dat dat profileren de politie de laatste jaren nu juist zo in de problemen heeft gebracht… Soort selectieve blindheid krijg je ervan.
Maar ontopic, ik laat ook deze keer de gelegenheid aan me voorbij schieten. Ik heb andere verplichtingen.
Inderdaad on topic, ik ga ook weer eens een keer rondsnuffelen. Je weet nooit wat je tegenkomt.
Of wie:grimacing:
Soms zelfs vermiste forumgenoten…
Je bent om 13.00 uur ook van harte welkom bij de slappe en lauwe kroketten. Een bescheiden aantal HFers zal daar dan aanwezig zijn.
Ik ga ook even rondsnuffelen. Waarschijnlijk koop ik weer niks maar ik vind het snuffelen op zich al wel ok
Ik mag aannemen van niet? In ieder geval niet met tooltjes? Want dan wil ik mijn bestelde tooltje gelijk meenemen
Misschien heeft onze goede gepensioneerde koddebeier tegenwoordig nog een bijbaantje als adviseur bij de belastingdienst?
Gelukkig heb ik een al volwassen dochter, met een eigen inkomen. Anders zouden de dames en heren profilers mogelijk nog denken dat ik mijn kinderbijslag loop te verpatsen aan oude horlogemeuk op de Rikketikbeurs…
“Het is voor de dochter hoor! Die euh, houdt heel erg van een nette AS984 bij het ontbijt!”
Zou niet eens zover van de waarheid zijn hier, de kleinste eist elke dag “de tiktiktiktiktiktik” tegen haar oor te krijgen.
Daarvoor, en niet voor niets, had je toch die gezinshulp in huis gehaald?!
Is dat het nieuwste van het nieuwste om je horloge aan op te hangen??? De innovatie gaat maar door he
Is dit met Solar opladen? #vraaghetvooreenvriendin