Wie gaat er naar de Rikketik-beurs op zondag 6 april 2025, vanaf 08:30/09:00 in Houten?

YES, ik heb de oplossing. Geen muts, geen pin en zelfs het HFLE21 is niet nodig.
Iedereen om 1 uur bij die kroketten kraam en ik zet een keel op een roep “HALLO FANS”, “HALLO FANS”. Dat moet voor elk HF lid dan toch duidelijk zijn, ga ik echt doen he. Maar dat weten jullie onderhand wel, ben zo gek deur :wink:. Wel op tijd zijn he!

2 likes

Ja klopt :+1: Weet niet of ik er nog heb liggen. Je kan altijd wel ff een PB sturen dan kan ik vanavond thuis ff kijken maar denk niet dat je ze nog voor zondag in huis heb.

1 like

Leren of andere straps kan je er wel goed kopen.

1 like

weet iemand of je daar ook alleen met cash kan betalen ?
voel me namelijk meestal niet zo comfortabel met hele portemonnee vol met cash

Bij 90 procent wel. Bij Rob van Monsterwatches en bij Clockwise (als hij er dit keer is) kan je wel pinnen. Er zijn veel internationale verkopers, dus daar is het cash only.

Gewoon in je binnenzak doen en niemand die verder weet wat je bij je hebt.

1 like

Zat even op de website te kijken om kaartjes te kopen.
Die trucjes met de prijzen, als wel of niet abonnee, of om vroeg of later te komen spreken mij niet aan.
En laat em dus maar even gaan.

Ik zal er ook zijn. Weet iemand of ze daar antieke Breitling verkopen?

Dat is niet zonder risico mijnheer. Veel steelwaar en louche personen.

2 likes

Ja snap ik. Daarom vraag ik mij altijd af waarom mensen met zoveel cash daarheen gaan. Ik zou er never nooit iets boven de 1K kopen. :man_shrugging:t2:

1 like

ah ohk ja ik ga denk ik op zoek naar een zakhorloge geniet wel van mijn huidige en ze hoeven niet zo duur te zijn

1 like

Wel wel, voor iemand die net 1 dag hier rondsnuffelt en kennelijk een enorme ervaring heeft op de rikketik m.b.t. “steelwaar” en ook nog eens veel “louche personen” denkt te herkennen, zou ik adviseren om zondag elders te gaan vertoeven.

Bijvoorbeeld een rommelmarkt waar misschien wel eens een vermeende “antieke Breitling” uit China te koop is.

Of een dierentuin, daar zijn mogelijk geen louche personen en zal ook minder kans zijn dat daar steelwaar te vinden is.

Wel het enige risico is alleen Bokito, maar die draagt geen Breitling.

6 likes

Ben benieuwd of er wat leuke Seiko’s te bietsen vallen

Ik vind sowieso de Orient verkoop zeer slecht. Rammelende website. Orient heeft moment een zeer uitgebreid goed aanbod van horloges, die moeilijk te koop zijn. Hun vage referentienummers en geen webshop helpen ook niet. Jammer, want bang for the buck prima horloges!

Ja, nagenoeg - vorige keer geen - PIN op de vloer of in de buurt.

1 like

Nee sorry dat ga ik niet doen. Dan zet ik mezelf zo te kijk, Ik plak wel een gele Postit met mijn forumnaam op mijn voorhoofd.

4 likes

In principe cash maar ik verkoop ook wel eens wat middels overmaken per telefoon. werkt ook prima.

oh dus ik kan u ook tegenkomen komende zondag, wat grappig

1 like

Dat doe ik Juko, jij weet dan gelijk naar wie je toe moet lopen. En door mijzelf zo te kijk te zetten weten de anderen het ook :wink:

1 like

Je loopt achter, die heeft ie ingeruild voor een Rolex :rofl: :rofl:

Staat Dumet er ook nog met een standje? En ook met tooltjes?

5 likes