Wie gaat er naar de Rikketik-beurs op zondag 6 april 2025, vanaf 08:30/09:00 in Houten?

Vergeet niet de absurde prijzen ervan :rofl:

Ik ga voor de 2e keer :grinning_face_with_smiling_eyes:

Door al die onzin de hele tijd lees ik alleen nog maar ā€˜blauwe kroketten’ :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye::face_with_hand_over_mouth:

Maar goed, die zijn dan ook wel heel erg bijzonder en vooral exquise lekker.
Ieder nadeel heb een voordeel, ze ruiken nogal, en zoeken hoeft dan niet meer, je ruikt elkaar al vanaf de entree :nauseated_face::sweat_smile:

Komt uw vrouw ook weer mee deze keer?

Afspraak is 13.00 uur bij de lauwe kroketten kraam, het ontmoetingspunt voor HF leden en Lex is daar dan ook :wink:

1 like

He @Sisinnio als ze lauw zijn worden ze vanzelf blauw, maar kunnen we jou daar ook verwachten. We komen daar tenslotte niet voor horloges :wink:

1 like

Alle hf leden moeten eigenlijk gaan voor een dresscode

Allemaal een kerstmuts op🤣

3 likes

Tof Martijn, jij gaat dus HET initiatief nemen tot een HF muts voor meetings. Ik doe wel mee hoor :rofl: :rofl:

2 likes

Mw. Lexaf gaat nooit mee naar de Rikketik. Ze is niet zo fanatiek op horloges als ik, heeft geen last van ā€˜Het Virus’ en ze houdt ook niet van lauwe kroketjes. Van blauwe kroketjes ook niet denk ik. En ik ook niet. Maar ik ga deze keer ook wel (weer) op jacht naar blauwe wijzerplaten… :face_with_monocle:

3 likes

Ik dacht meer aan een muts die het hele jaar door geschikt is, zeg maar meer in harmonie met eh wie we zijn en wat we dragen! Hoeft dus niet perse blauw te zijn hĆØ!!

2 likes

Kroketten van blauwe kaas met gerookte eend en gemarineerde d®uiven

Deze kaaskroketten deluxe stelen de show op iedere Rikketik.

Komt u ook weer in april '22?

3 likes

Maar is er dan nog iemand die de HF pin opspeldt, of ben ik straks de enige mafklapper?

2 likes

Hoe kom ik aan zo’n speld?

Edit: HF pin

1 like

Weet niet meer precies wie met het idee kwam. Misschien heeft diegene nog wat liggen @Petteflet of @GiveMeYourDough uit m’n hoofd. :grin:

3 likes

Ik zal mijn best doen om jouw pin minder opvallend te maken :stuck_out_tongue_winking_eye::hugs:

2 likes

Ik was het niet. @ Patrick ook niet geloof ik.

Edit: @amaris is het genie achter de pins.

2 likes

Mooi specifiek doel! Moet haalbaar zijn, zeker bij Oostblokklokken :wink:

2 likes

Ik weet nog niet of ik kom, maar als ik kom draag ik ipv een speldje de HFLE21 ……op zwarte rubberen band.

2 likes

Jeetje jongens, wat een dilemma weeršŸ˜

De HFLE17 past goed bij het thema koningdag maar het thema van de (b)lauwe kroketten op zondag 24 april is ook stevig neergezetšŸ¤”

4 likes