Vergeet niet de absurde prijzen ervan
Ik ga voor de 2e keer
Door al die onzin de hele tijd lees ik alleen nog maar āblauwe krokettenā
Maar goed, die zijn dan ook wel heel erg bijzonder en vooral exquise lekker.
Ieder nadeel heb een voordeel, ze ruiken nogal, en zoeken hoeft dan niet meer, je ruikt elkaar al vanaf de entree
Komt uw vrouw ook weer mee deze keer?
Afspraak is 13.00 uur bij de lauwe kroketten kraam, het ontmoetingspunt voor HF leden en Lex is daar dan ook
He @Sisinnio als ze lauw zijn worden ze vanzelf blauw, maar kunnen we jou daar ook verwachten. We komen daar tenslotte niet voor horloges
Alle hf leden moeten eigenlijk gaan voor een dresscode
Allemaal een kerstmuts opš¤£
Tof Martijn, jij gaat dus HET initiatief nemen tot een HF muts voor meetings. Ik doe wel mee hoor
Mw. Lexaf gaat nooit mee naar de Rikketik. Ze is niet zo fanatiek op horloges als ik, heeft geen last van āHet Virusā en ze houdt ook niet van lauwe kroketjes. Van blauwe kroketjes ook niet denk ik. En ik ook niet. Maar ik ga deze keer ook wel (weer) op jacht naar blauwe wijzerplatenā¦
Ik dacht meer aan een muts die het hele jaar door geschikt is, zeg maar meer in harmonie met eh wie we zijn en wat we dragen! Hoeft dus niet perse blauw te zijn hĆØ!!
Kroketten van blauwe kaas met gerookte eend en gemarineerde d®uiven
Deze kaaskroketten deluxe stelen de show op iedere Rikketik.
Komt u ook weer in april '22?
Maar is er dan nog iemand die de HF pin opspeldt, of ben ik straks de enige mafklapper?
Hoe kom ik aan zoān speld?
Edit: HF pin
Weet niet meer precies wie met het idee kwam. Misschien heeft diegene nog wat liggen @Petteflet of @GiveMeYourDough uit mān hoofd.
Ik zal mijn best doen om jouw pin minder opvallend te maken
Mooi specifiek doel! Moet haalbaar zijn, zeker bij Oostblokklokken
Ik weet nog niet of ik kom, maar als ik kom draag ik ipv een speldje de HFLE21 ā¦ā¦op zwarte rubberen band.