Was overzichtelijk, niet te druk en er werd goed geventileerd. Geen spijt.
Deze foto is genomen ná het broodje kroket, deduceer ik
Nee, bij binnenkomst. Rond 11.30u. De kroketten lagen nog onder een lamp te wachten.
Niet veel gekocht. Kon het vandaag niet vinden. Een heel aantal verkopers waren er niet en degene die er wel waren hadden weinig mee of “prul”.
Stukje gereedschap gekocht.
En twee “projectjes”. Beide zijn lopend gekocht.
Verder nog wel naar een Omega gekeken. Prachtige look. Deksel was aardig aan gepolijst, geen idee wat zoiets mag kosten…… Type zou ik niet weten. Wie weet het wel?
Vraagprijs was 1500 euro
Even naast de Dugena-Matic op de pols gelegd.
Omega is een redial. Prijs +/- €400
Prima hoeveelheid bezoekers, kon overal goed op de tafels kijken. Vorig jaar maar 2 Gruen horloges gespot, vandaag toch al 10. ![]()
Projectje gekocht
Wat sfeerplaatjes
Niet heel veel stoffig klokkenspul deze keer
En 4 op een rij
Glaasje van deze N/A wat gepolijst, nieuwe band; klaar. Is het geen snoepje? Toch niet voor niets geweest. ![]()
Eerste keer voor mij. Stiekem toch nog wel wat kleine koopjes voor mezelf en vrouwlief gekocht. Had vrij strak budget voor mezelf opgelegd en ben er wel gewoon ruim binnen gebleven en leuke middag gehad.
![]()
![]()
![]()
Was weer gezellig. Dit keer op tijd om bij de sleuteltafel (om 11:00 @fredpanarai1
) een aantal mensen te spreken. De Ermeto discussie deels gevolgd
en in het echt kunnen bewonderen. Is het nog gelukt met vertalen @basvg ?
Weinig gekocht (niet alles kunnen vinden), maar wel leuks gekocht voor weinig:
De Roamer heeft een prachtplaat onder het bekraste glaasje (saffier) en de originele kroon. Uurwerkje ziet er goed uit, AS2066, loopt alleen niet, wijzer- en datumverzet gaat netjes en de balans beweegt vrij. Leuk project
De Seiko loopt, die lag in de rommelbak met banddelen, correcte deksel heb ik los in dezelfde bak gevonden:
2 losse deksels voor je weet maar nooit:
MC is de fabrikant, wie weet de naam bij de afkorting?
Edit: denk dat het Mildia is
Zie, zo zie je maar. Als je niet bekend bent in die wereld……… met mijn schamele kennis had ik al een aantal rode vlaggen. Hij had er nog een met band. Ook dat verbaasde me al dat je twee dezelfde in een soortgelijke staat hebt liggen. Vond hem wel heel mooi qua wijzerplaat/looks.
Ze komen me bekend voor
leuke en drukke dag gehad ![]()
Toch beetje nieuwschierig waar zij voor dient?
Overduidelijk een nut snipper
Niet te gebruiken voor vingertoppen ![]()
Om een roller/plateau van een balansas af te kunnen halen.
Bedankt👍