Waar blijven de sfeerfotos jongens?
Zandstralen kan een te overwegen optie zijn?
Ik was er half 11 en om 11:45 naar huis omdat vriendin ziek werd, best jammer want ik was ineens op omega jacht was helemaal niet de bedoeling, maar was verlieft op een horloge en moest toen weg…
Echt leuk om zo veel medeforummers te leten kennen hier en hrb nog weinig spruitjrs geroken
Gelukkig is dit niet het verboden woord
Minder tafels dan ooit viel me op.
Ja scheelde een hele rij minimaal, dat gedring is ook niks hoor, bij sommige kon ik niet eens kijken omdat mensen gewoon blijven plakken en veel kijken kijken niet kopen denk ik ook.
Deze c shape rechts vond ik wel aardig en bij een belg lag een mooiere met coin edge bezel zeg maar, als ik niet weg moest had het een duur dagje kunnen zijn, achteraf was het ook duur voor een uurtje 30 euro.
Vroeg daar, vroeg weg… veel lege tafels, handelaren met weinig leuks tegen hoge prijzen en ’ typetjes met dubieus uiterlijk’ aan zowel de kopende en verkopende kant van de tafels , niet de mensen die ik graag tot mijn kennissen kring zou willen rekenen laat staan iets van aanschaffen…nu thuis, lekker de stad van de Hertog in, terrasje pikken
Ja dat zei ik ook hardop tegen mijn vriendin, waar komen die horloges allemaal vandaan, zijn vast veel nette handelaren, maar het is toch oppassen, stel je koopt er een duur horloge die van diefstal afkomstig is, niemand checkt iets.
Prijs gezien?
Was wel weer leuk voor 2 uurtjes. Heb 1 horloge uit mijn hoofd kunnen zetten door hem in het echt te zien (tudor prince chrono 79180/280) en 1 die nu iets meer in m’n hoofd zit (wakmann triple date chrono) en een nogal fout bandje gescoord bij de mensen van de horloge banden winkel in Utrecht.
Waren bijde 1250 vraagprijs, vrij pittig vond ik zeker voor die op de foto.
Beetje steggelen neem je hem voor 1100 mee, dat is redelijk voor een 168.027 in deze markt mits in goede staat.
Is het geen idee om vanuit hf eens een kleinschalig event te organiseren. Was best gezellig met zijn allen vanmiddag. Maken we @fredpanarai1 ceremonie meester
Ja ik was er vadt uitgekomen, maar ja vriendin ziek, had er 2 op het oog ik denk ik loop nog een rondje en ga dan eens kijken waar ik het mooiste een deal kan sluiten, ach volgende keer beter, vond het aanbod c shapes laag ook
Maar tegelijk, volgende keer zeg ik, vind dat gedring samen met het er na toe reizen en entree prijs best een uitgave, je kan dan beter wat meer betalen en relax kopen, dat is ook wat waard, mensen duwen zich overal tussen blehg.
Kort bezoekje vandaag, weinig gekocht, maar had eigenlijk ook niets nodig
Bak balansassen en wijzers, 2 stukjes gereedschap en 1 projectje:
Vandaag voor het eerst sinds 15/20 jaar geleden de Rikketik weer eens bezocht. Was echt dringen bij bijna alle kramen en het ruikt er nog steeds naar een Opel Kadett waar jaren in gerookt is. Maar goed, heb wel veel moois gezien en heb er zelfs een horloge gekocht. Kon deze leuke JLC niet laten liggen:
Dat lijkt mij een uitstekend idee en moet m.i. ook haalbaar zijn, toch?
Was leuk, ook omdat ik veel HF_ers heb gesproken. Het was minder druk dan anders en er waren minder kramen. Tja, die prijzen…Ik zocht naar horloges om verder te leren servicen en ik heb er vier gevonden:
En ook nog een klein zaklampje waar blauw licht uit komt.
Nu deel twee van de pret: allemaal open maken, het uurwerk proberen te identificeren en op de timegrapher leggen.