Wie gaat er naar de Rikketik-beurs op zondag 6 april 2025, vanaf 08:30/09:00 in Houten?

Ah leuk, jullie hebben een stand, ik kom langs!

1 like

Waarschijnlijk maar weer s kijken bij de oude mannen reünie. Wie weet wat er tussen de staartklokken, bakken oude 34mm handopwind exemplaren, horlogebandjes, Oost-Europese “Swiss Made” vintage interpretaties en onverschrokken handelaren ligt te wachten? De te hoge entree, dure broodjes lauwe kroket en afschrikwekkende lichaamsgeuren ten spijt.
Vaak met niet meer dan met een 22mm bandje huiswaarts. We gaan t weer beleven. Je weet t maar nooit!! :star_struck:

8 likes

Ben morgen present! :+1:
11:00 in het restaurant de HF bijeenkomst?

9 likes

Daar treffen een aantal sleutelaars elkaar :wink:

3 likes

Nee nee Friso, 12.00 is de bijeenkomst in de kantine. Restaurant zou ik het niet noemen :wink:. O ja en niet vergeten een sticker op je jas,trui anders lopen we elkaar weer straal voorbij :smile:

1 like

Ja ja Petra, ik kom ook en mijn zoon Jesus zorgt dat ik niet verdwaal :rofl:

3 likes

Zou het wel doen, anders gele kaart op het HF :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb ook besloten mij eens onder de bezwetenen te begeven.
Zal een extra busje deo meenemen om op te vallen.

2 likes

Kijken of er nog iets te ruilen valt

Beter een gele kaart dan dat strafwerk van jou :rofl:

1 like

Ik ben uitgenodigd door een maat van me. Dus ik ben er morgen ook bij. Ben te herkennen aan een knalblauwe Nomos :grin: Verder ben ik een klein Indisch ventje, dus je kijkt al snel over me heen :grin:

7 likes

Klaar voor morgen,

11 likes

Mooie pet Richard! :ok_hand:
Beetje :uk:
Veel plezier en succes mensen. :grin:

1 like

Morgen maar eens peilen of hier een markt voor is… Kopie Tripan 11 Gereedschaphouder voor de horlogemakersdraaibank.

MiniBench gaat ook mee… ik zie jullie morgen jongens en meisjes!

5 likes

Neem je Tom Tom mee Ferry, want ik kom niet.
De 7de dag is een rust dag voor mij. :rofl:

3 likes

Ben er klaar voor

12 likes

Ik zit er 15 munuutjes vandaan, maar ik ben in vakantienmodus, dus ben er wel een uurtje of 11, dat gedring om binnen te komen is niks voor mij :rofl:

Namedrop je tag ff hahahaha.

Ik wacht met smart op de plaatjes

1 like

Het is nog best rustig. De parkeerplaats voor de ingang is in ieder geval nog niet vol :grin:

Edit: laat maar, het begint nu vol te lopen haha.

1 like

Moeilijk om iedereen te herkennen zeg :sweat_smile: Wij zijn er in elk geval :grin:

7 likes