Als jij niet komt zal het wel meevallen.
Met urine op de vloer bij de toiletten en een spruitjeslucht.
Nou dan zal ik er aankomde zondag een klein beetje verandering in brengen met met 33 jaar en hugo boss luchtje. Ik zal ook netjes in de pisbak plassen.
Dat heurt niet op de Rikketikā¦
Ik ga ook, sterker nog ik maak er een weekendje Utrecht van
Ik kom niet babbelen verder ik heb missie bandjes en gereedschapjesā¦
Het is leuk. Je treft er bakken met oude en minder oude horloges, klokken en gereddschap. Rond 11 uur wordt het druk, vanaf 13 uur is het weer wat rustiger.
Sommige HF-ers vinden leuke horloges daar. Een kwestie van geluk hebben. En geduldig zoeken.
Ik ga deze keer voor wat onderdelen en de grabbeltonnen (= heel oude, vaak vieze horloges, maar leuk om te knutselen)
Oh ja, de Here zou ik overal herkennen.
Hoe je HF-ers ook herkent: in het restaurant heel veel mensen bij elkaar, met hun aanwinsten op tafel, zo om 11 uur, 12 uur. Velen blijven daar lang hangen.
Ik zou er graag 1 willen bestellen!
Je kan het gewoon laten lopen. Links en rechts een paar spruitjes in je zak om de geur te maskeren en je gaat zo op in de menigte.
Ik moet deze editie (helaas) overslaan, maar probeer de volgende keer weer van de partij te zijn. Ik moet zeggen dat het altijd leuk is om andere leden van HF te leren kennen en/of weer te zien!
Voordeel is wel dat ik dan denk ik ook weer leuke nieuwe horloges kan laten zien!
Haha, ik doe hem aan hoor!
Ik ben bang dat je een paar jaar te laat ben heb er helaas geen meer liggen.
Kijk, zulke mooie kun je ook treffen.
Present
Misschien een idee om als HF eens eens leuke bijeenkomst te organiseren?
Jazeker! Ik wil eigenlijk ook nog eens een leuk BM evenement organiseren. Maar als iemand het initiatief voor een HF event neemt ben ik er ook bij .
Komt er nog een HF verzamelpunt/ moment zondag:)?
Iedereen is in elk geval van harte welkom bij de WatchFellows & Lozzy stand Lijkt me super leuk om meer HF mensen te ontmoeten