Heren en dames,
Er is op locatie in de Expo in houten ook voldoende plek om een koo koffie en gabak. Is het en idee dat we elkaar daar treffen rond 12u voor een versnapering en evt. slachtofferhulp voor degene die zich niet kon inhouden?
Heren en dames,
Er is op locatie in de Expo in houten ook voldoende plek om een koo koffie en gabak. Is het en idee dat we elkaar daar treffen rond 12u voor een versnapering en evt. slachtofferhulp voor degene die zich niet kon inhouden?
Zoals ik al eerder zei, sticker op de borst moet voldoende zijn, een pet of t-shirt erbij, hoe meer hoe beter ![]()
Btw, ik doe dus een sticker ![]()
Zeker een goed idee, zou wel in de kantine afspreken en niet in de grote hal koffie gaan drinken. Enne niet vergeten STICKER, ga niet zomaar iedereen aanspreken, heb je een jaartaak aan ![]()
In het Frans, ik ken geen Frans. Frans kent mij wel ![]()
Lâargent est un bonne passepartout ,geld opent alle deuren Fred ![]()
Zeker weten, heb ik ervaring mee
. Ik was in Brussel, wilde iets van een paar k kopen. Kon die verkoper geen Nederlands, totdat ik zei ânou dan ga ik maarâ Hij brak zân poten om mij in het Nederlands terug te roepen. Kon het niet laten en zei âjammer joh, volgende keer beterâ ![]()
Ik denk wel dat ik weer ga ,zou tweede keer zijn
Ik ben diegene zonder sticker op de borst
Nog een paar dagen en dan gaan we weer naar de Rikketik. Wie gaat? En doen we echt iets herkenbaars op?
Leuk Ruud, veel plezier!
Ook ik ben van plan om voor de eerste keer te gaan. Weet ook nog niet zo goed wat ik kan verwachten maar we zullen het wel zien.
Ouwe meuk, grote hoeveelheden urine op de vloer bij de toiletten en een spruitjeslucht.
Zeg je nu eigenlijk dat het een oude mannen bijeenkomst is?![]()
Als jij niet komt zal het wel meevallen.
Met urine op de vloer bij de toiletten en een spruitjeslucht.
Nou dan zal ik er aankomde zondag een klein beetje verandering in brengen met met 33 jaar en hugo boss luchtje. Ik zal ook netjes in de pisbak plassen.
Dat heurt niet op de RikketikâŠ
Ik ga ook, sterker nog ik maak er een weekendje Utrecht van ![]()
Ik kom niet babbelen verder ik heb missie bandjes en gereedschapjesâŠ
Het is leuk. Je treft er bakken met oude en minder oude horloges, klokken en gereddschap. Rond 11 uur wordt het druk, vanaf 13 uur is het weer wat rustiger.
Sommige HF-ers vinden leuke horloges daar. Een kwestie van geluk hebben. En geduldig zoeken.
Ik ga deze keer voor wat onderdelen en de grabbeltonnen (= heel oude, vaak vieze horloges, maar leuk om te knutselen)