Ik weet dat niet wat dat is met sommige mensen. Ik heb dat ook een keer in een supermarkt gehad:
Stond ik bij een schap te kijken en rook ik echt een penetrante uienlucht. Geen idee waar het vandaan kwam. Ik liep het pad uit en terwijl ik dit deed werd de geur minder. Vervolgens liep ik het volgende pad in. Ik zag halverwege het pad een ietwat gezette vakkenvuller staan. Dit was ongeveer ter hoogte waar ik de penetrante uienlucht in het vorige pad rook. Hoe dichter ik bij die vakkenvuller kwam hoe de geur weer toenam. Eenmaal bij die vakkenvuller was die geur echt niet te harden. Zo erg⊠Ik moest er helemaal van kokhalzen. Dan zou je toch denken als manager van die vakkenvuller: misschien moet ik hem er eens op wijzen om er wat aan te doen. Axe deo was waarschijnlijk niet afdoende geweest, want ik denk dat je dan een waarschijnlijk nog verschrikkelijke Axe-uien combinatie had gekregenâŠ.
Haha ja dat is echt walgelijk, mensen hebben geen schaamte.
Op het dat van de auto en afspuiten bij de benzinepomp.
Je wil het niet weten, ik heb in taxi mensen die letterlijk naar stront ruiken die vegen het af en smeren het op hun rug geloof ik
Leuk event, ik ga hier wel heen!
ik ga ook
Heren en dames,
Er is op locatie in de Expo in houten ook voldoende plek om een koo koffie en gabak. Is het en idee dat we elkaar daar treffen rond 12u voor een versnapering en evt. slachtofferhulp voor degene die zich niet kon inhouden?
Zoals ik al eerder zei, sticker op de borst moet voldoende zijn, een pet of t-shirt erbij, hoe meer hoe beter
Btw, ik doe dus een sticker
Zeker een goed idee, zou wel in de kantine afspreken en niet in de grote hal koffie gaan drinken. Enne niet vergeten STICKER, ga niet zomaar iedereen aanspreken, heb je een jaartaak aan
In het Frans, ik ken geen Frans. Frans kent mij wel
Lâargent est un bonne passepartout ,geld opent alle deuren Fred
Zeker weten, heb ik ervaring mee . Ik was in Brussel, wilde iets van een paar k kopen. Kon die verkoper geen Nederlands, totdat ik zei ânou dan ga ik maarâ Hij brak zân poten om mij in het Nederlands terug te roepen. Kon het niet laten en zei âjammer joh, volgende keer beterâ
Ik denk wel dat ik weer ga ,zou tweede keer zijn
Ik ben diegene zonder sticker op de borst
Nog een paar dagen en dan gaan we weer naar de Rikketik. Wie gaat? En doen we echt iets herkenbaars op?
Leuk Ruud, veel plezier!
Ook ik ben van plan om voor de eerste keer te gaan. Weet ook nog niet zo goed wat ik kan verwachten maar we zullen het wel zien.
Ouwe meuk, grote hoeveelheden urine op de vloer bij de toiletten en een spruitjeslucht.
Zeg je nu eigenlijk dat het een oude mannen bijeenkomst is?