Wie gaat er naar de Rikketik-beurs op zondag 6 april 2025, vanaf 08:30/09:00 in Houten?

Niet nodig, ben dan net terug van vakantie en heel bruin en dan met die beharing van mij erbij, BOKITO dus :grin:

3 likes

i-wish-i-didnt-hear-that-but-i-just-heard-that

Ik ben veel te visueel ingesteld voor dit soort antwoorden … :see_no_evil: :wink:

PS Ik ben er deze keer helaas niet bij want er staat al een andere verplichting in de agenda. Veel plezier allemaal!

3 likes

:joy:

Frikandelletje speciaal geur, zo eentje kwam ik er net ook tegen in de action bij het gereedschap. Wou bijna tegen hem zeggen dat die in het verkeerde schap keek, en de douchegel en deo 3 schappen verderop is :joy:

4 likes

Gadverdamme ja, dat soort personen zouden ook zo in zo’n Hornbach reclame kunnen haha :joy:

Op de Rikketik vinden ze vast ook nog een paar stinkerds.

2 likes

Is niet altijd de beste. :joy:

3 likes

Wat is de beste dan?

1 like

W&W ?

2 likes

Ja ok daar kijk ik ook wel naar uit ben alleen niet uitgenodigd nog🥺

2 likes

Watches & Wonders is natuurlijk van een heel ander caliber.

3 likes

Er zit verschil tussen een hobbyisten beurs en een beurs waar alle grote merken der aarde hun nieuwste producten tonen etc etc…

3 likes

Zeker

1 like

Nou ja zeg, vertel je nu dat ik eerst moet douchen. douche 1x per 3 maanden. Tja horloges zijn duur he :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Oh vandaar, die hoge Gas prijzen hakken er toch echt in haha.

1 like

Wel een pokke eind rijden hoor, tja anders veel doekoe betalen bij de douane :wink:

Klopt, in de horloges daar zit geen NH35 uurwerk, heel ander caliber dus :wink:

Ho ho een hobbyist kan ook een hoarder zijn he en die merken zijn echt niet zo groot. meer dan 43mm is daar al een wonder, maar wel nieuw dat dan weer wel :grin:

1 like

Ik douche elektrisch, moet daarna 3 maanden bijkomen. Ik heb geen gas meer in huis, alles elektrisch :rofl:

Als we nou iets herkenbaars omdoen dan weten we wie forumleden zijn.
En nee, geen horloge😂

3 likes

Wie weet toch leuk​:+1:t2::blush:

2 likes

Ik doe een Lozzy trui aan :grin:

2 likes

Je herkent me direct. :wink:

IMG_0477

3 likes

Oh, dan zie ik je wel!:+1:t2:

2 likes