Dat kan ik heel goed.
Eerst laten bevriezen.
Waar moet je opgepikt worden?
Heb net een bericht gestuurd naar Papadap, ben in afwachting van zijn antwoord. Hij zou dan mij dan ophalen vanaf Voorburg, dus ff gevraagd of dit niet te ver is
Maar zoals velen op het HF wel weten, ik woon in Schiedam
Rij je in deze, anders gaat het met @fredpanarai1 en al zn aankopen niet lukken, de terugreis bedoel ik hè.
We hebben best een grote auto en als ik daar 2 kinderwagens uithaal en de achterste 2 stoelen inklap moet het goed komen hoop ik.
Anders kan ik de verlengde transporter nog pakken maar das toch iets minder comfortabel even overleggen met Ferry
Ja òf, hij heeft tegenwoordig een Kerstmanbuik zegt ie zelf, daar in Houten staat een paar loodsen verderop de CocaColaChristmasTruck!
Misschien is dat handig voor de terugweg?
Nu sla je een beetje door
Wacht maar tot je m ziet inkopen!
Weet jij alles van he John , he moet ik nog voor een bureauklokje kijken want als jij achter je bureau zit ben je zo de tijd kwijt
. Ik weet ongeveer je smaak, kan altijd kijken natuurlijk en niet duurder dan 2 k toch en het liefst goud
Misschien hebben we ook wel dezelfde smaak staan we nog tegen elkaar op te bieden
en van Patek graag maar dat ligt gevoelig voor sommigen…
Dus ander merk mag ook. RM ofzo.
Ik ga deze keer niet dus je hebt vrij spel.
Geloof mij, laat echt de creditcards thuis. Dus zelfs een daf is voor deze maf al groot genoeg
Kijken kijken niet kopen toch.?
Neem altijd wel wat geld mee maar niet meer dan ik wil uitgeven en de laatste 2 keer ook geen horloge gekocht.
Je weet John, bij mij niet. Heb wel spijt dat ik die RM heb gekocht, ga ik hier niet in het blauw zetten, vinden ze een lelijk horloge
Denk dat ik die RM maar op de veiling gooi, maar ja dan die extra kosten he en ik ben ook maar een simpele ziel
eet geen brood toch.
Gewoon houden. Ineens is het in de mode!
Let maar op.
oke John, laat hem wel in de kluis wonen. Is wel altijd koud en donker en zo mag je niet voor je kindjes zorgen toch
Je kunt ook gewoon je kleren aanhouden Ferry …
Nee, Ben een keer geweest, ben geen koopjesjager, maar als ik zie wat voor bedragen daar gevraagd werden was het het niet eens waard om te gaan. En er hing ook een uien lucht…