Top Jeroen, stuur je wel een pb om e.e.a te bespreken
Dan niet schrikken he Petra, heb een pens als die van een walrus
Bokito toch?
Je weet waar koffie gedronken wordt?
Zou dan voor het eerst zijn dat ik een echt vintage horloge koop, maar wil er serieus eens naar gaan kijken. Hoop dat er dan iemand met mij meekijkt die er verstand van heeft. Moet dan wel een horloge zijn, minimaal 38mm en volledig een service gehad hebben. Maar wat ik vooral leuk zou vinden, leden tegen te komen waar je vaak mee praat.
Heel handig zou zijn, sticker met je forumnaam op je borst want aan de neus herken je ze niet, spreek uit ervaring
Veel succes ermee. Vintage heeft vaak een soort kwaliteit, die moderne horloges niet meer hebben.
Zeker doen Lore-en-zo, ruilen doen ze daar ook hoor maar is wel handig als je elkaar leert kennen. En wie weet kom je daar wat leuks tegen, wel oppassen want er zijn stands bij waar ze de hoofdprijs vragen. Daarom zal ik altijd om hulp vragen bij vintage.
En koffie, want je moet wakker blijven. Best wel warm en druk en nee ik begin niet over spruitjes, dat is zo achterhaald
Zekers en ik wil heel soms ook wel uitbreken
Dank je voor de tip. De term āvintageā blijf ik een moeilijke vinden. Wat is nu precies āvintageā. en dan beginnen sommigen opeens over āneo-vintageā. dan ben ik de draad helemaal kwijt.
En sommige leden staan ook aan de andere kant van de toonbankā¦
Maar ik zal wel een naamkaartje op speldenā¦
Zekers, ben niet van gisteren he. Niet in de hal, beter in de kantine met zān allen afspreken. En ik doe echt een sticker op mijn borst, vorige keer heel veel mensen die ik van het HF ken misgelopen.
Ik ruil best veel en vaak. daarbij is wel altijd mijn uitgangspunt dat je van te voren moet kunnen afspreken of je ruilt op basis van marktprijs, handelsprijs of vraagprijs. uiteindelijk heb je er beiden buikpijn van maar ben je toch weer blij.
We zetten voor jouw de massage stoel wel even aan word je lekker rustig vanš
Volgens mij is vintage een horloge van minimaal 25 jaar oud, neo-vintage is daarintegen tussen de 20 jaar en meer eigentijds. Corrigeer mij als ik het mis heb. Bij mij is vintage al een horloge van max 10 jaar oud en ouder antiek. Maar misschien wil ik mij wel gaan wagen aan een antiek horloge
Goed idee, zijn er nog anderen die het ook gaan doen. Zou wel leuk zijn toch
En dan is er ook nog āklassiek(er)ā. pfffff
Speciaal voor jou staat er een zwembadje, willen nu wel eens zien of jij over water kunt lopen