Jongens wat vind ik het jammer dat jullie elkaar de maat nemen, en waarom? Totaal niet de moeite waard om ruzie hier in dit topic te maken, wees gewoon lief voor elkaar, zijn tenslotte allemaal horloge liefhebbers .
O ja, wilde eigenlijk vragen of er iemand uit Schiedam naar Rikketik gaat. Zou het fijn vinden als ik dan kan meerijden, ga ik er een horloge kopen???. Maar zie wel vrienden van het HF daar en dat op zich is heel leuk, persoonlijk contact . Gaat dat niet lukken dan een volgende keer met mijn maatje naar Rikketik
Ach, dit moet je echt met een korreltje of zak zout nemen, daar zijn leden bij in dit topic die niet te doen zijn, maar als je hulp nodig hebt zijn het die leden die met oplossingen voor je komen.
Nou, sommigen trekken het zich echt enorm aan hoor. Die kraken vervolgens je hele verzameling af. Maar ik heb zoiets: als je uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren. En daar hebben bepaalde leden nogal wat moeite mee. Die denken dat ze alleen maar mogen uitdelen. En waag geen grapje in hun richting te maken, want dan wordt je voor de zoveelste keer geblokkeerd.
Niemand is meer of minder waard dan een ander en al helemaal niet op basis van bezit. Als je dood gaat, en voor iedereen komt die dag, dan kun je niets meenemen.
Ik weet het nog niet maar denk er over om eens te gaan kijklen aldaar. helemaal na alle negativiteit hier. dan moet het bijna wel leuk zijn. wellicht ook mogelijkheid om wat zaken te ruilen.
Gaat mij niet gebeuren, heb het eeuwige leven. Tis een geheimpje hoor, dus niet door vertellen. Ik heb een drankje wat alles geneest en je het eeuwige leven geeft. 3x p.d 1 eetlepel Haarlemmerolie en dat is lekker joh . Maar je hebt gelijk, voor mij is iedereen gelijk, met of zonder vermogen/horloges