Wie gaat er naar de Rikketik-beurs op zondag 6 april 2025, vanaf 08:30/09:00 in Houten?

Ik denk dat wij hier onderhand wel de verhalen over deze beurs kennen, is het nu echt nodig elke keer weer alle voor en nadelen op te sommen??

Ga gewoon lekker erheen als je wilt, en vooral niet gaan als je er geen behoefte aan hebt.

3 likes

laatste keer dat ik op de Rikketik was:

16 likes

Nee Munkel, je bent gewoon jaloers dat je niet heen mag van je vriendin.

2 likes

In de grabbelton? Wanneer is die Rikketik weer? Waar is hij? Hoe laat gaan de deuren open? Ik vraag dit voor een vriend. Heb jij jouw Patek hier ook vandaan @JohnvdT ?

2 likes

Die Ellipse is lekker zeg. Moet er eens één om de pols zien, hij trekt me al heel lang

1 like

Ik lees anders met regelmaat dat de replica’s er bij bosjes te koop aangeboden worden.

1 like

ik zie vooral veel verprutste Rolex stukken; service platen, verkeerde wijzers, relumes, verkeerd gepolijste kasten, after market inserts en banden. Dat soort dingen.

Als antwoord op de vraag uit de titel, @Mechoj en ikzelf zijn er de 6e. Bij een tafeltje maar ook zeker wel wat rondstruinen. Eerste keer dus ben erg benieuwd :grin:

3 likes

Yes! Zin in :smiley:

1 like

Ik ga ook een kijkje nemen komende Rikketik, hoop wat HF-ers tegen te komen :slight_smile:

Nee gewoon voor list bij de AD.
Spiksplinternieuw. Lekker man.

Had er wel een keer bijna een rammelbak gare Datejust voor weinig opgepikt maar dat ding was zo uitgewoond, toch maar laten liggen.
Een ander HF-lid heeft m toen gekocht want echte Rolex voor weinig.
Ik hoop maar dat hij er blij mee is, zal wel want verder heeft ie alleen maar Seikootjes, een Hamiltonnetje en Vostock, zulk soort, je kent het wel, dus die rammelaar was een enorme upgrade van de ‘collectie’.
Mooi om te zien.

1 like

De waarheid een gevoelige snaar john? :joy:

2 likes

Hhmm ok, hij zal er vast blij mee zijn. Sommige mensen zijn gewoon blij met wat ze hebben. Andere mensen die hebben een bepaald horloge nodig om zich beter te voelen dan de rest. Prima toch? Maar ik dacht: aangezien jij inmiddels wel de leeftijd hebt bereikt om daar op die rikketik rond te struinen is de kans aanwezig dat je hem daarv hebt gescoord toch? Het is toch niet een hele gekke gedachte?

2 likes

Ben ik nou al voor de zesde keer geblokkeerd? Ik wordt nu toch wel een beetje emotioneel. :cry:

2 likes

Wat een kinderachtig gezeur zeg, stoer lopen doen dat je een Patek kunt betalen maar je wel als een kleuter gedragen. Of dat kinderachtige gedoe over hoe de geur op de Rikketik is.

Stop toch eens met dat eeuwigdurende gezeik en het verpesten van topics voor mensen die wel graag wat inhoudelijks lezen.

9 likes

Ach laat hem maar. Ik snap wel waarom hij al een keer een ban heeft gekregen. Je kan geen grapje bij hem maken of hij vliegt in de gordijnen. Hij trekt alles zich kennelijk persoonlijk aan. Maar uitdelen kan hij als de beste

1 like

Zou leuk zijn als ik verstand van vintage zou hebben.
Helaas niet dus ja, dan os er weinig te zoeken denk ik…

3 likes

Je moet er een keer geweest zijn.
Grootste horlogebeurs van Europa, gewoon om de hoek!

2 likes

Heeft het zin om horloges mee te nemen (als niet standhouder) om te verkopen/in te ruilen?

Ja dat is mogelijk