Kunnen we jouw daar ook tegenkomen?
Jouw wat?
Ik had het er in een onderonsje met @Quintage over. Weet nog niet of ik erbij ben. Het is al véle jaren geleden dus ik ben wel weer benieuwd. Tegelijkertijd, ik ben momenteel naar niks op zoek en wil eigenlijk geen geld uitgeven omdat ik aan het sparen ben voor een Tudor BB Harrods. ![]()
Horloge … denk ik.
Lijkt me logisch. ![]()
![]()
Je kan gewoon bij de kassa aan de ingang pinnen als je dat wilt.
Zondag ben ik er vanaf 10 uur.
Waarom? Omdat ik in april ben geweest en het veel leuker vond dan ik had verwacht. Met de spruitjes- en uienlucht viel het reuze mee:
https://www.horlogeforum.nl/t/wie-gaat-er-naar-de-rikketik-beurs-op-zondag-6-april-2025-vanaf-08-30-09-00-in-houten/242174/552
Met deze en gene al afgesproken. Leuk om @Quintage voor het eerst te ontmoeten. @werner gaat mij zijn kunsten showen aan de Ermeto koffietafel. @basvg moet ik in de gaten houden van zijn vrouw, samen met @MeNToR. Dat gaat vast niet lukken. ![]()
Tjee. Misschien toch eens langswippen ![]()
We hadden toch allebei een koopstop?![]()
Maar ik ben er zeker ook!![]()
De Rikketik is echt the place to be voor sleutelaars en liefhebbers van oud grut.
Let wel op met de premiummerken, er zal ook fake/franken ertussen zitten.
Ik kan helaas niet deze editie, maar kom er graag ![]()
Extra tip, neem een geiger counter mee als je van knutselen houdt en je graag door de obscure rommelbakken graait.
Uit die bakken met in eerste oogopslag vooral oude meuk, heb ik regelmatig toffe tools of projectjes/donorwerken uitgehaald. Helaas zitten ze soms ook vol radium stof. Dus even met de geiger counter er langs en je bent zeker dat je niet door oud radium stof aan het graaien bent. ![]()
Hebben wij meer ruimte en meer kans op mooie spulletjes ![]()
Twee keer een horloge gevonden op de Rikketik en niet aangeschaft, waarvan ik nog steeds spijt heb. Dat was deze mooie Conny en Fortis
Helaas kan ik nu ook niet, aangezien er nog een heel ander tof event op de agenda staat.
Ik heb last-minute ook nog besloten om heen te gaan! Dus kom gerust even langs voor een praatje! Aangezien ik net het bericht van @junior lees zal het vast een grote verrassing zijn wat ik mee neem! ![]()
Mijn deelneming ![]()
![]()
Laat mij maar schuiven ![]()
![]()
![]()
Je maakt ons nieuwsgierig ![]()
Nergens voor nodig. Maandag de foto’s ![]()
![]()
Tis dichtbij maar ik blijf thuis. Ben al getikt genoeg ![]()
![]()
![]()
![]()