Wie gaat er zondag (16 november '25) naar Rikketik, en vooral waarom?

Dag allemaal,

Zondag staat er weer een Rikketik in Houten gepland. Er zullen vast veel van jullie aanwezig zijn, ik in ieder geval wel.

Helaas heb ik zelf de afgelopen tijd al iets teveel gekocht om een nieuw horloge te kopen :face_with_peeking_eye::

maar ben wel opzoek naar wat specifieke bandjes en leuk om mensen te ontmoeten.

Kom je, en waar ben je naar opzoek? Misschien wel handig om alvast iets te delen hier :grin:

7 likes

Al een tijd niet geweest en helaas zondag ook geen tijd. Iedereen die gaat, veel plezier!

3 likes

Ik zou wel willen maar ik ben een beetje bang gemaakt over spruitjes en zo

6 likes

Gezellig duwen en graaien

3 likes

Ik ga zeker :grinning:

4 likes

Is de uitvinding van het pinapparaat al tot de rikketik doorgedrongen?

4 likes

Ik ben er

2 likes

Haha, dat zou inderdaad wel handig zijn ja!

1 like

Uiteraard ook aanwezig! 4e rij op de hoek vanuit de ingang

3 likes

Neem je gasmasker maar mee. Naast de alom bekende spruitjeslucht zijn er nog veel meer nare luchtjes daar. Misschien omdat de gemiddelde leeftijd 70+ is, maar de uiterlijke verzorging en de (vaak wel maar soms niet) ‘ongewilde’ nare ontsnapping van bepaalde lichaamsgassen doen mij afhaken.

Overigens, los daarvan: veel te druk. Je staat met 50 man voor een standje van 3 meter breed. Als je dan ook nog bovenstaande treft word je niet gelukkig.

1 like

Ik sta er ook met een stand

Voor de één met enkel oude troep in afgekeurde pizzabolbakken wat eigenlijk direct naar de oud ijzerboer kan, en een vitrine met wat ongeservicede horloges welke een hoop geld moeten kosten en alsnog krassen hebben.

Voor de ander een paradijs aan uitzoekbakken met handwinders en automaten. Diverse Seiko uitzoekbakken en een vitrine met horloges voor scherpe prijzen waar menig handelaar nog mooi aan kan verdienen.

:grin:

Tot zondag !

2 likes

Let op: Reclame maken voor je verkoopwaar/stand is ook hier niet toegestaan! Dus geen foto’s en/of beschrijving van je handel(tje). Die worden verwijderd …

1 like

Wie verkoopt hier spruitjes dan?

1 like

Hedde gij nou die comment boven oe kompleet gemist of wa

On topic:

Ik ben er de volgende keer bij, deze keer sla ik ff over.

Verheug me op de spruitjes en andere gassen.

2 likes

Nee, hoor.
Die is weliswaar op het randje maar ken nog net. :wink:

Paar reacties erboven stond een uitgebreide fotoreportage met beschrijving van handelswaar én tafelnummers, die hebben we wel weggehaald. En nee, er stonden geen spruitjes tussen @H-plar. Daarvoor moet je naar de markt … :sunglasses:

Vele plezier zondag!

1 keer geweest, uit nieuwsgierigheid.

Nooit meer.

Om de eerder genoemde redenen.

Haha oké oké duidelijk

1 like