Hmm. Ik kom morgen even kijken…
Plaats eens een foto van haar ![]()
Mooi man. Geniet ervan haha.
Achteraf spijt van dat ik die ouwe van me nooit meegenomen heb.
Ik wilde het eigenlijk nog even voor me houden, maar het is dat je me met de rug tegen de muur drukt en ik geen andere optie meer heb:
Is dat Bonnie Blue?
Je bedoelt als ze klaar is met werken?
Morgen einde van de middag ja. ![]()
Ja dat was geen overbodige luxe
Ik wist niet dat er duizend mensen uitgenodigd waren voor morgen
![]()
Weer even terug naar het onderwerp?
Ik kom er morgen voor het eerst, vooral omdat ik iets met ophalen bij @wbcoupe. Maar ben ook benieuwd of die lucht er inderdaad hangt, of dat het vooral praatjes van zure lieden zijn.
Yep, ik ben er ook. Even wat dingen overdragen, en uiteraard het aanbod bekijken ![]()
De beste tip in dit topic.
![]()
Grotendeels een slechte meme geworden.
Natuurlijk vind je er ook mannen die behoorlijk aan de leeftijd zijn. Kan best dat dit een enkele keer mis gaat.
De verhalen zijn vooral van vele jaren geleden, voordat ik er überhaupt ooit geweest was. Toen was blijkbaar de centrale luchtcirculatie een ramp en hing er, met name in de zomereditie nare lucht.
Ik ben er gezellig bij met een collega die ook van horloges houdt. Ik neem een klein zakcentje mee (€50 oid) om in de grabbelton wat uit te zoeken. En wellicht doe ik een van mijn horloges om om te verkopen/te ruilen want dat lijkt me ook wel leuk
De drie keren dat ik er geweest was heb ik dit ook niet ervaren. Het volk is inderdaad iets ouder dan de gemiddelde leeftijd maar who cares?
Gewoon lekker rondstruinen, kroket eten (ja zelf die was gewoon heet de laatste keer), praatje maken met iedereen en je hebt gewoon een hele toffe dag.
Goede tip dit was gisteren ook het geval op de verzamelaars jaarbeurs. Ik sla deze tegenwoordig helemaal over. Ik sla de rikketik helaas over vandaag. Veel plezier allemaal ben benieuwd naar de vondsten en verhalen.
Benieuwd naar de aankopen van vandaag!
Vanaf welke leeftijd ben je dat? ![]()
Voor t eerst sinds jaar of 10 naar de Rikketik en zowaar geslaagd
En deze ‘overstock’ Sinn bandjes voor 7 euro
Weer terug. Mrs Petrao kocht deze wekker:
En ik vier horloges om aan te sleutelen:
En twee om te dragen:
Die seiko is een vroege quartz, voorzien van nieuw glas, batterij en bandje
De poljot heeft een alarm. Als NOS gekocht , maar ik zie nu wel wat beschadingen op de kast. Ach ja. Het is een leuk ding.
Nu ga ik alles meten en achterhalen welk uurwerk er in zit.