Wie gaat er naar de Rikketik-beurs op zondag 6 april 2025, vanaf 08:30/09:00 in Houten?

:rofl:

Toch niet de dekselloze Tissot hè :laughing:

1 like

Inderdaad, wij weten goed hoe we anderen het geld uit de zak moeten kloppen. Gewoon wat sexy foto’s van horloges sturen en erbij zetten voor hoe weinig je hem kunt binnenhalen :rofl:

Post je zelf de foto?

3 likes

Nee die niet. Uurwerk heeft wel wat probleempjes, maar het achterdeksel is erbij :laughing:

2 likes

:face_with_peeking_eye:

1 like

Gelukkig mocht ik nog het huis in, ze had zelfs een verrassing voor me: Horlogedoos met mijn naam erop!

“Voor alle erfstukken die mogen blijven”

22 likes

Durf ik niet!

2 likes

Pas als het klaar is :+1:

1 like

Haha, nou dan zal ik het doen. Hier dus het resultaat van onze snuffeltocht langs de tafels, de onderhandelingsskills van @JimSoul en de snelle beslissingen van @KaiseRRuby :rofl:

25 likes

Ja ik heb de twee chrono’s ook gezien, de bovenste een drukker is heel erg mooi…met een passende pittige prijskaartje!

Een dubieus uiterlijk. Iemand beoordelen op zijn uiterlijk. Wat is dat nou weer voor een kortzichtige gedachte. Ik ga toch veel liever een dag op pad met iemand met een dubieus uiterlijk dan met iemand die zo kortzichtig is. Want die vind ik veel enger.

Ik heb veel tatoeages heb ik dan ook een dubieus uiterlijk?

Stel ik heb een kraampje en er komt iemand met een kleurtje aan mijn kraam staan en ik ga ineens heel goed opletten dan ben ik toch gewoon aan discrimineren?

5 likes

Dat dus… je gaat toch niet met hem/haar trouwen. je beoordeelt de waren (klokjes) toch?

Gaat om uitstraling, jij straalt rust uit, mensen stralen soms een gevoel uit, dat is trouwens iets in ons, andere noemen het een vooroordeel, dat mag zogenaamd niet, maar behoed ons heus wel in het maken van een keuze.

Als iets niet goed voelt doe je geen zaken, dat is dood normaal lijkt mij.

2 likes

Wat een plaatje. Wijzertje voor de subdial scoren (vrijwel onmogelijk), uurwerk reviseren (moet weer een expert doen). Eindelijk eens een makkelijk projectje!

3 likes

Vandaag voor het eerst naar de beurs geweest en ik moet zeggen dat het een geslaagde dag was! De zogenaamde spruitjes lucht niet geroken en om eerlijk te zijn was er meer jeugd dan ouderen. En de verhalen dat daar alles veel te duur is klopt in mijn ogen ook niet. Ja sommige vragen natuurlijk de hoofdprijs maar je bent niet verplicht het daar voor te kopen. Nu dan maar wat plaatjes van mijn aanwinsten van vandaag.

20 likes

Maar uuuuhhh, er zou toch niks bijkomen? :joy:

1 like

Netjes! :ok_hand:

1 like

Goedenavond HF vrienden,
Komende week wordt het volgende thema, “ toon je vintage en/of nieuw horloge gekocht vandaag bij Rikketik ” dit vanaf post 3108
in het topic themaweken horloges.
Wel goed de inleiding lezen en naar het voorbeeld kijken, lekker makkelijk toch :smile:

Wens iedereen een leuke themaweek :+1:

Was leuk je gezien te hebben Jenneke :smile: en natuurlijk mag je de Gruen ook posten in de themaweken :wink:

5 likes

Cav van DF?
Ik dacht je aan je schrijfstijl te herkennen, en nu ik je voornaam zie…

1 like

Mooie dag datum complicatie :+1:

6 likes