Wie gaat er naar de Rikketik-beurs op zondag 6 april 2025, vanaf 08:30/09:00 in Houten?

Foeiiiii! En je woont zo dichtbij!

2 likes

Dat zei ik letterlijk tegen die gasten maar ja… het vlees is zwak.

2 likes

Klopt!

Sorry-but-not-sorry voor teveel teksten. :wink:

1 like

Vintage Omega voor de liefhebber.

6 likes

Easypeasy :rofl:

Net binnen uit Mumbai??

6 likes

Dit is vaak meer oostblok kunst. Soms met hakenkruizen e.d.

2 likes

Was vandaag voor het eerst op de beurs met mijn vader. Heb mijn ogen uitgekeken daar. Veel leuk spul duur en goedkoop. Volgende keer neem ik een zakcentje mee en koop ik ook iets voor de leuk. Was daar vooral om meer te weten te komen over het oude zakhorloge van mijn overgrootvader en eventueel onderdelen te vinden. Toch nog goed horlogemakersadvies gekregen van een aantal vriendelijke heren daar. Had een mooie Frederique Constant met missend achterdekseltje gezien voor €25 die ik wel wou kopen als projectje maar iemand was me uiteindelijk voor. Toch niet met lege handen thuisgekomen, heb een Heuer gespje gekocht voor mijn (TAG) Heuer.

8 likes

Iemands uiterlijk zegt niks over zijn innerlijk / karakter.
Zelf laat ik geen deal lopen omdat iemands uiterlijk me niet aanstaat.
Als je met iemand praat kom je vaak veel verder. En lijkt die op het oog ā€œCrimineelā€ ook gewoon een liefhebber met passie. En tuurlijk moet je op je gevoel vertrouwen. Maar om mensen nou alleen voor hun uiterlijk discutabel te noemen vind ik gewoon kortzichtig.

:heart:

4 likes

Wanneer zijn wij samen geweest dan?

Wel echt mee eens. Er lopen best veel Oost Europeanen die je onder het kopje ā€˜dubieus uiterlijk’ zou kunnen scharen, maar juist super vriendelijk en eerlijk zijn.

2 likes

Zolang je de forum ā€˜ellendig lange teksten schrijver’ maar niet gaat proberen hierin te verslaan. :smiling_face_with_tear:
Als jij en @Fate_Amenable_To_Change discussies met elkaar aangaan, gaat spontaan het forum op zwart.

4 likes

Ik vind de teksten en input van @Fate_Amenable_To_Change geweldig, dus ik zal me inhouden! :face_with_peeking_eye::sweat_smile::+1:t3:

1 like

Uit Oekraine? Grappig om te zien dat ze alle 3 precies hetzelfde Omega logo & font hebben :rofl:

1 like

En door de aanwezigheid van ā€˜types met een dubieuze uitstraling’ in het publiek koop je die dag niets?
@Auke95

Had ik dat maar… :blush:

Dat is toch de computer die achter ChatGPT zit?

3 likes

Nee, dat ik met lege. handen naar huis ben gegaan lag niet aan de dubieuze typetjes. Heb niks gezien dat ik wou hebben voor wat ik er voor zou moeten betalen haha.

1 like

Ben er gisteren ook geweest. Was rustig en tam qua aanbod…maar er was genoeg te zien.

Deze HGP Commando nog op de kop getikt.

De Mesh bij de vrienden voor de ingang.

23 likes

Een naaste collega heeft op mijn aangeven ook zo een quartz van Hommes Grenouilles de Paris gekocht.
Ik moet zeggen dat deze zeer strak loopt en zijn geld wel waard lijkt.

2 likes

Omdat ik er zelf met een stand stond, heb ik niet echt rond kunnen wandelen…
Maar… mijn directe buurman, had een aantal gereedschapjes mee… waaronder deze:

een Mitutoyo schroefmaat met digitale uitlezing op 1µm, nou… die komt wel van pas… nieuw batterijtje erin… en nu nog even een kistje printen voor em… dan kan ie in de werkplaats een mooi plaatsje krijgen…

9 likes