Wie gaat er naar Lille? 14 September 2025

Tijdens de Rikketik werd ik uitgenodigd om naar Lille te komen. Op 14 september is daar in het Hippodrome een vintage horlogebeurs, de Bourse Horlogère de Lille. Kleinschalig, leuk en met een uiteenlopend aanbod, begreep ik.

Plus, er komen wat fraaie klassieke auto’s voor de deur te staan. Misschien dat ik zelf ook wat leuks pak. Zover is het niet. Sowieso een erg leuke stad, Lille. En voor de D-Day gangers, mooi te combineren.

Wie is daar weleens geweest?
Wie gaat er dit jaar naartoe?

8 likes

Oeoeh, leuk! Maar niet direct om de hoek :sweat_smile:

1 like

Vanuit Het Groene Hart wel. :sweat_smile:

1 like

2.5 uur vanaf Limburg :sweat_smile:. Moet je ook nog de ring van Brussel trotseren.

Ik sla deze over. 5 uur zonder rondstruinen is mij wat veel van het goede. Voor mij zelfs een uur verder dan de rikketik. Als die groter dan de rikketik was zou ik er nog over nadenken, maar zelfs dan vraag ik mij af hoeveel mentale energie ik over heb om mij te weerhouden van impulsaankopen :rofl:

(of iemand moet vlakbij wonen en mij een lift geven).

Ben wel benieuwd naar de fotos en mogelijke aankopen :slight_smile:

Minder dan 2 uur vanuit Breda. Ik heb een keer langer gedaan over de rit naar Houten!

2 likes

Ik woon niet in Breda :smirk: voor mij is het nog wat verder :pensive:

Dat geluk heb ik wel!:grin:
En ik spreek best vloeiend Frans. Ook een geluk…
Dennis, we kunnen misschien samen rijden!

2 likes

Vergeet niet je milieu zone sticker op tijd te bestellen :wink:

3 likes

Man mn auto is net een rijdend stickervel, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland… :rofl:

Overigens als je je sticker besteld hebt dan mag je ook de orderbevestigingsbrief als tijdelijke sticker gebruiken :+1:

4 likes

Volgens mij is de milieuzone daar alleen in werking tijdens smog. Maar kleine moeite om die stickers te bestellen idd.

Goeie tip :ok_hand:

1 like

Is er ook al ’ crit’ air’…

Goed idee! Houden we wel even contact over. :+1:t3:

1 like