Zijn er hier mensen die a.s. zondag naar de Rikketik gaan. En neem je dan iets leuks om te ruilen mee? Zo ja, wat dan?
Ik ben zeker 10 jaar niet meer geweest, en ga eens een keer weer kijken (met twee Fratello collega’s). En ik denk dat ik een paar (o.a. vintage) Seiko’s - duikers en dressers - meeneem als ruilmateriaal.
En als ik iets in m’n collectie heb dat je weet en wat je zoekt of graag een keer wil zien; roept u maar dan neem ik het mee.
Ik ben weer van de partij. Collega vindt het leuk om mee te gaan. Dus een leuke reden om eens rustig alles af te struinen.
Zal kijken voor leuke oude Sovjets. Verder kijken of ik gereedschap kan vinden om zelf met timingschroeven op de balans kan gaan spelen.
Ik ga ook weer eens na een lange tijd niet geweest te zijn.
Ik had er nooit aan gedacht om ruilwaar mee te nemen, goed idee!
Gaan jullie vanuit Fratello ook een artikeltje schrijven over de Rikketik?
Een artikeltje over de Rikketik is niet de reden dat we gaan @Opdreef, het is puur uit persoonlijke interesse. Maar wie weet als we ergens tegenaan lopen wat de moeite waard is om een internationaal lezerspubliek voor te schotelen… Ik zal in ieder geval een camera meenemen.
Weet je wat leuk zou zijn?!
Een workshop horloge fotografie van de meester!
Neem je eigen horloges en camera mee en krijg tips and tricks van @GerardNijenbrinks
Beste forumleden, de rikketik beurs is een beurs waar verkocht wordt.
Met name horloge en klok gerelateerde spullen. Het is dus geen ruilbeurs.
Ruilen kan je mogelijk doen in de kantine bij een kopje “koffie” althans zo wordt dat daar genoemd. Of buiten op het parkeerterrein…
dixi
In de kantine onder 't genot van een frikandel kan dat prima schrijf ik uit ervaring. Overigens wordt er door standhouders ook ingekocht of geruild, dus dat kan natuurlijk ook.
Ik ben van de partij! Wordt mijn eerste bezoek, samen met 2 andere horloge liefhebbers. Ben erg benieuwd. Ik had al bedacht om een full set mee te nemen om eventueel in te ruilen als ik iets moois tegenkom… heb nog 4 plekjes in mijn horloge kist die gevuld mogen worden