Wie gaat er zondag 23/4/23 naar de Rikketik en neemt wat leuks te ruilen mee?

Zijn er hier mensen die a.s. zondag naar de Rikketik gaan. En neem je dan iets leuks om te ruilen mee? Zo ja, wat dan?

Ik ben zeker 10 jaar niet meer geweest, en ga eens een keer weer kijken (met twee Fratello collega’s). En ik denk dat ik een paar (o.a. vintage) Seiko’s - duikers en dressers - meeneem als ruilmateriaal.

En als ik iets in m’n collectie heb dat je weet en wat je zoekt of graag een keer wil zien; roept u maar dan neem ik het mee.

(foto ter opleuking van het bericht)

17 likes

Nog nooit geweest en as. zondag geen tijd helaas.
Nou ja helaas, je moet er een keer geweest zijn maar eigenlijk weet je al wat je gaat aantreffen…

1 like

Ik ben weer van de partij. Collega vindt het leuk om mee te gaan. Dus een leuke reden om eens rustig alles af te struinen.
Zal kijken voor leuke oude Sovjets. Verder kijken of ik gereedschap kan vinden om zelf met timingschroeven op de balans kan gaan spelen.

1 like

Ikzelf ben zondag tussen 10 en 12 van de partij.
's Middags heb ik een verjaardag, vandaar zo kort.

Mijn Q & Q uit begin jaren '20 (van deze eeuw) zal mijn pols sieren. Een prachtige weekdag-- (voluit) en datumaanduiding zitten er op verwerkt.

Natuurlijk drink ik even koffie bij ‘de tafel’ en koop waarschijnlijk bij Rob van Monsterwatches een Seiko 5 ‘classic style.’

Tot zondag op de Rikketik in het beursgebouw !

1 like

@GerardNijenbrinks, mijn antwoord zojuist aan jou. :slightly_smiling_face:

Monsterwatches staat al een tijdje niet meer op de rikketik

1 like

Ik ga ook weer eens na een lange tijd niet geweest te zijn.
Ik had er nooit aan gedacht om ruilwaar mee te nemen, goed idee!
Gaan jullie vanuit Fratello ook een artikeltje schrijven over de Rikketik?

4 likes

Een artikeltje over de Rikketik is niet de reden dat we gaan @Opdreef, het is puur uit persoonlijke interesse. Maar wie weet als we ergens tegenaan lopen wat de moeite waard is om een internationaal lezerspubliek voor te schotelen… Ik zal in ieder geval een camera meenemen.

4 likes

ik ga morgen ook weer eens. van 10.00 tot 12.00

leuk!

2 likes

Weet je wat leuk zou zijn?!
Een workshop horloge fotografie van de meester!
Neem je eigen horloges en camera mee en krijg tips and tricks van @GerardNijenbrinks:wink:

2 likes

Ben van de partij, ga met 2 vrienden …

1 like

Hey @Opdreef, ik ga voor m’n plezier hoor, niet om te werken! :crazy_face:

5 likes

Ik zal volgende keer gaan en het meenemen van “ruilwaar” is een goed idee :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

1 like

Niet per se morgen, maar Misschien een idee om een keer te doen?

2 likes

Beste forumleden, de rikketik beurs is een beurs waar verkocht wordt.
Met name horloge en klok gerelateerde spullen.
Het is dus geen ruilbeurs.
Ruilen kan je mogelijk doen in de kantine bij een kopje “koffie” althans zo wordt dat daar genoemd. Of buiten op het parkeerterrein…
dixi

2 likes

Ik denk toch dat het een ieder vrij staat om in plaats van een eventuele aankoop alleen met geld af te rekenen een voorstel tot (in)ruil te doen…

8 likes

In de kantine onder 't genot van een frikandel kan dat prima schrijf ik uit ervaring. Overigens wordt er door standhouders ook ingekocht of geruild, dus dat kan natuurlijk ook.

3 likes

Gezellig collega! Ik ben er ook bij op de spruitjesbeurs. Maar ik kom alleen voor de kantine en de frikandel.

4 likes

Ik ben van de partij! Wordt mijn eerste bezoek, samen met 2 andere horloge liefhebbers. Ben erg benieuwd. Ik had al bedacht om een full set mee te nemen om eventueel in te ruilen als ik iets moois tegenkom… heb nog 4 plekjes in mijn horloge kist die gevuld mogen worden :grin:

1 like

De bezoekers mogen dat gelukkig zelf wel uitmaken wat ze doen, ze hebben wel intree betaald. Je bent toch niet bang dat je een paar euro mis loopt.