Nooit geweten! Wat goed. Dank je
Interessante verklaring die ik nooit eerder hoorde. Wel dat vintage vaak verwijst naar 20 jaar of ouder maar het woord kan ook van vendage afstammen (druivenpluk).
Ik heb vandaag een rondje gemaakt. Het was rustig, erg rustig. Zowel weinig handelaren als bezoekers. Van de 6-7 keer dat ik geweest ben, was dit de stilste editie.
Het aanbod polshorloges lag nog lager, omdat relatief veel handelaren zich hadden toegelegd op Zakhorloges en (tafel)klokken. Meer dan ik gewend ben te zien op de Rikketik.
Al met al was het weer leuk om rond te neuzen, maar was het aanbod magerder dan ik gewend ben te zien.
Ik heb het in Frankrijk zo uitgelegd gekregen en was genegen het te geloven. Heb er geen etymologisch onderzoek aan gewijdā¦
Toch weer veel leuke horloges bewonderd. Prijzen wat reƫler dan vorig jaar, echter uiteindelijk enkel een setje endlinks aangeschaft.
Geslaagde dag!
Wat is er aan de hand? Zijn site verwijst nog gewoon naar dit evenement.
Komma vergeten tussen de cijfers denk ikā¦
. Je kan het proberen natuurlijk
Was een zeer magere editie. Veel lege plekken echt 30% minder dan vorige keer. Wel lekker wat verkocht en een prachtige edd white speedmaster gekocht dus al met al leuke dag
Zit vandaag nog in het buitenland, dus deze keer helaas niet geweest. Volgende keer we weer van de partij.