Wie heb ik nou op de Rikketik gezien?

Wel, Jürgen, Henrik & Rob … tsjonge, wat 'n drukte aan die tafel !!! :wink:

Maar nog een hele vriendelijke man met een prrrrrrrrrrrrrrachtige Navitimer.
Sprak me aan ter hoogte van de horlogedozen en winders.

Maar hij zei me zijn forum-naam ( die ik OOK al vergeten ben…) damn toch, Marc, wat ben je vergeetachtig de laatste tijd…

Dus als je dit leest, effe melden plies. Dan ken ik weer een Nederlander meer.

Met hoeveel zijn jullie eigenlijk ? ( Henrik-junior bijgeteld ) :smiley:

Er zijn iets meer dan 1600 horlogeforummers Marc, je zult ze noit allemaal leren kennen :slight_smile:
Even kijken, ik weet ook niet meer alle namen (ik ben goed in gezichten maar namen…) Mart(en) was er, Aguja, Huib… en dan ga ik mij schamen, er waren er zo veel meer…
Het grappigste vond ik dat ik een keer werd herkend aan de horloges die ik verkocht :smiley:

Yeps, dat was hem: Aguija ! Wit overhemd en , het belangrijkste: de Navitimer !

Euh, Henrik, dat was een Belgische grap: ik bedoelde, “Met hoeveel Nederlanders zijn jullie eigenlijk” ? :smiley:

Ah! Tja, als je de Vlamingen meetelt… :smiley: Imho zijn jullie ook Nederlanders, ik vraag me af of we Belgie sinds 1839 eigenlijk ooit hebben erkend als zelfstandige staat? (:smiley:

Hoi Marc,
Klopt ik was er ook, en ikben geslaagd, dwz. een mooi donkerblauw leren bandje gekocht voor de Navitimer.
En dat voor 10 euro ipv. een paar honderd, ik ben benieuwd hoelang ik er plezier van zal hebben. :smiley:
Ben jij nog geslaagd met een watchwinder?

Ja hoor, hij zoemt hier al een dikke week.
Enfin zoemen is veel gezegd; je hoort hem nauwelijks.
Hele mooie prijs ook en…als ie het TOCH na x-aantal jaren begeeft, koop ik gewoon een nieuwe. :smiley:

Inzake bandjes was er ook een enorme keuze op de Rikketik; post eens een foto van je nieuwe aanwinst: we zijn hier dol op foto’s ! :wink:

Ook ik was aanwazig. Het was erg leuk vond ik zelf, niet te groot en niet te klein, best druk maar niet té druk.
Was eigenlijk op zoek naar de kraam met allemaal bandjes (normaal bij binnenkomst aan linkerhand) maar deze was er volgens mij niet, of ik moet hem over het hoofd heben gezien. Wel jammer, verder dus ook niets gescoord. Behalve dan een paar nieuwe schoenen, maar dat was niet op de Rikketik :wink:

Huh ? Ik heb ( een beetje :smiley: ) naar je uitgekeken ? Was er met Morse van voor 9 uur t/m 15 u.
Heb je mij niet zien rondhossen ? :wink:

Gek genoeg heb ik J-W ook niet gezien??