Wie heeft al zijn Kiber?

Bijna 3 weken geleden hadden veel leden waaronder ik. Een abbo genomen op een tijdschrift in combinatie met een Kiber Horloge. Bij mij is er echter nog geen geld afgeschreven en ik hoor er niets meer van. Ik heb ze ook gemaild dat het voor mij niet meer hoeft. Wie heeft wel succes hiermee gehad?

Vandaag deze mail;

Geachte Heer X,

Hierbij delen wij u mede dat uw welkomscadeau uit Golf Media Magazine aan u verstuurd is.
De bestelling wordt bezorgd door TNT Pakketservice

Uw bestelgegevens:
Ordernummer : xxxxx
Artikelnummer : xxxxxxx
Artikelomschrijving : Horloge Distincto Crono Kiber
U kunt de status van uw zending volgen via de volgende link:Verzendstatus

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Sanoma Uitgevers

Dit is een automatisch gegenereerd bericht. SVP geen antwoorden sturen naar de afzender van dit bericht.
Vragen omtrent uw welkomscadeau kunt u richten aan: klantenservice@zester.nl

Ik heb dat hele blad nog niet en ze hebben ook niets geincasseerd. Na 3 weken zou dit toch geregeld moeten zijn dan? Volgens mij zijn ze me vergeten.:slight_smile:

Ze denken vast" tijd is een schone zaak"

zo denk jij er toch ook ongeveer over volgens de foto
:slight_smile:

Heb laatst nog gebeld, horloge is gewoon op voorraad. Eerst nummer van GTO krijg ik de eerste week van juni. Ik gok dat dan ook het geld wordt afgeschreven, 3 weken later zou ik het horloge dan moeten hebben.

Vandaag bezorgd! Schitterend ding hoor. Beetje Portugieser model. Best mooi.
Jur

fotos!!! :wink:

Nu ik de foto’s hier neerzet zie ik dat ik alleen close-up’s heb gemaakt, haha

so dat is best een hoog afwerkingsniveau voor een paar centen, toch?

Groeten,

Stefan

Volgens mij stond er iets in de voorwaarden dat het 4 weken kon duren voordat je het cadeau zou ontvangen, dus het zal binnenkort wel komen mag ik aannemen.

Overigens zelf nog niet gehoord.

vind het logo van kiber echt niet mooi.

Ik vind dat nog zacht uitgedrukt. Volgens mij hebben ze vooral klassieke modellen en dan zo’n super strak modern logo…

Groeten,

Stefan

Toen ik hem aan mijn vrouw liet zien riep ze; “leuk, een Kia horloge”.
Het logo en naam mogen duidelijk anders,haha
Jur

Ik krijg helemaal geen response van hun op mijn mails. Nu heb ik wel het eerste nummer van mijn tijdschrift gekregen. De betaling is nog niet afgeschreven en een Horloge heb ik ook nog niet gezien. Ik heb ze maar weer gemaild.

ik kom bijna in de verleiding om een abonnement te nemen… (:smiley:

Nou de Kiber is binnen aldus het thuisfront. Vrijwel alles is geautomatiseerd bij die site maar ik moet zeggen dat het niet snel maar wel nauwkeurig werkt. Morgen maar wat fotos gaan schieten.

Hehe…
Jur

De mijne is binnen…
En het eerste nummer van de Play Boy (dat was al twee weken binnen )heeft al drie lezers na mij gekregen…
Maar , voor dat geld , prima zaak …
Mooie doos , mooie band , goed verpakt , en een mooi afgewerkt horloge .
Op het abonnement , voor het eerste jaar , zullen ze toch wel geld toe moeten leggen , denk ik .
Zouden ze er op gokken dat je na eem jaar vergeet om het abonnement op te zeggen …
Nou , mijn opzeggingsbrief staat al op de PC .
Groeten , allen !
Peter Peters